با کمک 120 میلیون تومانی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی؛

200 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) راهی مشهد مقدس می شوند

200 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) راهی مشهد مقدس می شوند
با کمک 120 میلیون تومانی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه، 200 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بندرماهشهر راهی سفر مشهد مقدس می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با کمک 120 میلیون تومانی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه، 200 نفر از مددجویان  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر راهی سفر مشهد مقدس می شوند.

 علی روشن رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت اعزام 200 نفر از مددجویان تحت پوشش این کمیته به مشهد مقدس گفت: تمام هزینه های سفر زیارتی این عزیزان از محل اعتبارات شورای راهبردی و با مساعدت شرکت های پتروشیمی منطقه تامین شده است و به امید خدا طی ماه های آینده این اقدام صورت می گیرد.

وی به اولویت های در نظر گرفته شده برای اعزام مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر کسانی که راهی این سفر زیارتی می شوند، از خانواده های ساکن در مناطق حاشیه ای، شهرک ها  و روستاها هستند و طی این سفر نیز اجرای برنامه های فرهنگی-مذهبی نیز برای مددجویان تدارک دیده شده است که به ماندگاری آثار سفر زیارتی کمک خواهد کرد.

 گفتنی است که شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود در طول سال اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق مختلف شهرستان بندرماهشهر و تخصیص اعتبار جهت انجام پروژه های محرومیت زدایی را در دستور کار قرار می دهد.

۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۷۸۰
کد خبر : ۱۸,۶۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید