به مناسبت فرا رسیدن 26 آذر؛

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از رانندگان اداره حمل و نقل+تصاویر

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از رانندگان اداره حمل و نقل+تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن 26 آذر روز ملی حمل و نقل، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در این اداره از زحمات کارکنان و رانندگان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن 26 آذر روز ملی حمل و نقل، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در این اداره از زحمات کارکنان و رانندگان تقدیر کردند.

محسن آتش زمزم جایگاه اداره حمل و نقل را در شرکت عملیات غیرصنعتی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: یکی از بخش هایی که بیشترین ارتباط با مشتریان را دارد، رانندگان هستند و به همین دلیل تمام حرکات آن ها زیر ذره بین مشتریان ما قرار دارد که این موضوع نشان دهنده میزان اهمیت کار این اداره است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: نحوه خدمات رسانی، رضایت مشتری از خدماتی که دریافت می کند و درآمد شرکت عملیات غیرصنعتی مانند حلقه های یک زنجیره به یکدیگر ارتباط دارند و هر کس به اندازه خودش در تشکیل این زنجیره سهیم است.

همچنین در بخشی از این نشست سعید سلطانی رئیس اداره حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی به بخشی از فعالیت های این واحد از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: اتوبوس و مینی بوس های اداره حمل و نقل روزانه 106 سرویس در بخش رفاهی ارائه می کنند که بصورت میانگین 1500 نفر از این سرویس ها در طول روز استفاده میکند و همچنین در بخش مدارس نیز روزانه 227 سرویس ارائه می شود که حدود 2500 دانش آموز از این خدمات بهره می برند.

سلطانی همچنین ارائه خدمات به سایر شرکت ها را از دیگر فعالیت های اداره حمل و نقل دانست و ادامه داد: تعدادی از خودروها نیز در بخش تشریفات فعالیت دارند و به سایر شرکت ها نیز در این بخش خدماتی ارائه می شود.

 گفتنی است که در پایان این مراسم از تمام کارکنان و رانندگان اداره حمل و نقل با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد و دو نفراز رانندگان نیز که با عملکرد مثبت خودنظر مدیران این اداره را جلب کرده بودند، مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

شایان ذکر است که طی روزهای گذشته رانندگان اداره حمل و نقل با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با تهیه گل و شیرینی به جهت توجه به وضعیت رانندگان این اداره، از ایشان تقدیر به عمل آوردند.

 

۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۹۸۵
کد خبر : ۱۸,۶۷۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید