در هفتاد و سومین جلسه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه مطرح شد:

حمایت از کارگاه ها و تولیدکنندگان منطقه ای با هدف اشتغالزایی و افزایش توانمندی نیروهای بومی+تصاویر

حمایت از کارگاه ها و تولیدکنندگان منطقه ای با هدف اشتغالزایی و افزایش توانمندی نیروهای بومی+تصاویر
هفتاد و سومین جلسه شورای راهبردی با حضور مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه و به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هفتاد و سومین جلسه شورای راهبردی با حضور مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه و به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

در آغاز این نشست روسای واحد HSE هریک از شرکت ها نیز حضور داشتند و موضوعات مربوط به ایمنی و آتش نشانی را برای مدیران عامل تشریح کردند که مقرر گردید با انجام تحقیقات تخصصی بیشتر، تجهیزات این واحدها بروزرسانی شود.

در ادامه این نشست موضوعات مرتبط با شورای راهبردی بویژه  در بُعد مسئولیت های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت که تقویت تولید کنندگان بومی و منطقه ای از موضوعات مهمی بود که تمام مدیران عامل بر آن اتفاق نظر داشتند.

شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این رابطه اظهار کرد: تمام شرکت های پتروشیمی ما همواره از تجهیزاتی بهره می برند که امکان تولید آن در کشور وجود دارد و باید این زمینه فراهم شود که تمام شرکت های تولید کننده تجهیزات مورد نیاز، کارگاه های خود را در شهرستان بندرماهشهر ایجاد کنند.

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز با اشاره به رویکرد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز شرکت های زیر مجموعه هلدینگ گفت: در نشستی که مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مدیران عامل این هلدینگ داشته اند، مهندس ربیعی نیز بر لزوم تقویت کارگاه های منطقه ای تاکید کردند، موضوعی که در صورت تحقق می تواند در آینده ای نزدیک علاوه بر اشتغالزایی، توانمندی و تخصص نیروهای بومی را افزایش دهد.

انجام پروژه های ماندگار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و مدیران عامل شرکت های پتروشیمی معتقد بودند که این هزینه ها باید به سمتی برود که مردم منطقه ثمرات آن را احساس کنند و از امور کم اهمیتی که چندان برای شهروندان سودی ندارد، فاصله بگیرند.

 

گفتنی است که چند روز پیش از این مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با حضور در شرکت عملیات غیرصنعتی و در نشستی با مدیران عامل و فرماندار شهرستان بندرماهشهر راه های تقویت نقش شرکت های پتروشیمی در زمینه مسئولیت های اجتماعی را بررسی کردند.

 

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : ۷۵۷
کد خبر : ۱۸,۶۷۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید