اجرای مراسم شاهنامه خوانی در آستانه شب یلدا در بندرماهشهر و شهرک بعثت+تصاویر

اجرای مراسم شاهنامه خوانی در آستانه شب یلدا در بندرماهشهر و شهرک بعثت+تصاویر
در آستانه فرا رسیدن شب یلدا، مراسم شاهنامه خوانی با حال و هوای شب چله در سینما میلادنور بندرماهشهر و فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در آستانه فرا رسیدن شب یلدا، مراسم شاهنامه خوانی با حال و هوای شب چله در سینما میلادنور بندرماهشهر و فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد.

یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: با نزدیک شدن به شب یلدا، شرایط ایجاب می کرد برنامه ای با محوریت اشعار اصیل ایرانی  بصورت عمومی برای شهروندان برگزار شود و به همین واسطه با کمک انجمن شاهنامه خوانی، ویژه برنامه ای اجرا شد که مورد استقبال علاقه مندان به شعر و ادبیات قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی توسط گروه مهر از برنامه های دیگر این مراسم بود و تعدادی از کودکان در قسمت هایی از مراسم با لباس های زیبای محلی اشعاری از شاعران بزرگ ایران را با اجرایی زیبا خواندند.

نقی زاده در پایان گفت: در این برنامه همچنین از تعدادی از بزرگان و پیشکسوتان عرصه شعر و شاهنامه خوانی در بندرماهشهر دعوت شد و آن ها نیز با خواندن قسمت هایی  از اشعار شاهنامه و تفسیر بخش هایی از آن، بر جذابیت های برنامه افزودند.

 

۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۵
تعداد بازدید : ۹۶۱
کد خبر : ۱۸,۶۷۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید