مهندس ربیعی:

نسبت به وظایف خود در بعد مسئولیت‌های اجتماعی متعهدیم/ رضایت مردم در کنار صنایع پتروشیمی؛ بر عملکرد این صنعت تأثیر مثبت دارد

نسبت به وظایف خود در بعد مسئولیت‌های اجتماعی متعهدیم/ رضایت مردم در کنار صنایع پتروشیمی؛ بر عملکرد این صنعت تأثیر مثبت دارد
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به اهمیت ایفای وظیفه شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، این هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه را متعهد به این مسئولیت‌ها عنوان کرد و از آغاز مطالعات تخصصی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی از سوی این هلدینگ در راستای شناسایی نیازهای اساسی منطقه ماهشهر و رفع این نیازها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، نشست بررسی فعالیت‌های انجام شده پتروشیمی‌های منطقه ماهشهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و نیازمندی‌های منطقه با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، فرماندار و دادستان شهرستان بندر ماهشهر به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.
مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس، شرکت‌های تابعه این هلدینگ را نسبت به وظایف خود در بُعد مسئولیت‌های اجتماعی متعهد دانست و گفت: شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج‌فارس در موضوع شورای راهبردی و پرداخت حق السهم خود متعهد هستند و تأکید داریم که به واسطه ارتباط با شرکت عملیات غیرصنعتی و مجموعه مدیریت شهری نیازهای اساسی منطقه شناسایی و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.
مهندس جعفر ربیعی تصریح کرد: مجموعه هلدینگ خلیج‌فارس به‌صورت تخصصی مطالعاتی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی را آغاز کرده است که نتایج این مطالعات نیز می‌تواند به شناسایی نیازهای اساسی منطقه برای توسعه هرچه بیشتر و رفع این مشکلات کمک کند.
وی تأکید کرد: ما میدانیم علاوه بر وظیفه‌ای که صنعت پتروشیمی در قبال مردم دارد، رضایت مردم در کنار صنایع پتروشیمی نیز می‌تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد و بازدهی این صنعت داشته باشد.
همچنین در قسمت دیگری از این نشست فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بخشی از نیازهای شهرستان را اعلام کرد و دیدگاه موجود از سوی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌فارس در بعد مسئولیت‌های اجتماعی را مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد؛ کمبودهای موجود هرچه زودتر برطرف شود.
بیرانوند همچنین از دغدغه‌های اجتماعی مجموعه مدیریتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و شرکت‌های تابعه آن تقدیر کرد و خواستار پشتیبانی هرچه بیشتر صنایع پتروشیمی جهت توسعه شهرستان بندر ماهشهر در ابعاد مختلف شد.
در ادامه نیز دادستان بندر ماهشهر به بخشی از موضوعات و نیازمندی‌های منطقه در ابعاد قضایی اشاره کرد و همچنین هریک از مدیران عامل حاضر در جلسه به اقداماتی که در مدت اخیر در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده‌اند اشاره کردند و آمادگی خود را برای ادامه و تقویت این اقدامات اعلام داشتند.
۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۲
کد خبر : ۱۸,۶۷۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید