همزمان با میلاد حضرت زیتب کبری(س)؛

محفل انس با قرآن کریم توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در شهر چمران و شهرک طالقانی برگزار شد+تصاویر

محفل انس با قرآن کریم توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در شهر چمران و شهرک طالقانی برگزار شد+تصاویر
همزمان با میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) سومین و چهارمین محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین المللی در شهر چمران و شهرک طالقانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) سومین و چهارمین محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین المللی در شهر چمران و شهرک طالقانی برگزار شد.

اجرای گروه تواشیح نورالمهدی(عج) بندرماهشهر آغازگر این برنامه بود و پس از آن نیز ابتهال خوان بین المللی سید کریم موسوی با لحنی زیبا اشعاری را در ثنای حضرت زینب(س) خواند و در انتها حاج قاسم مقدمی قاری بین المللی قرآن آیاتی از کلام الله مجید را با صوتی دلنشین برای حاضران در این محافل نورانی قرائت کرد.

گفتنی است که آیت الله جزایری سخنران و مهمان ویژه محفل انس با قرآن در شهر چمران بود و سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی نیز سخنران محفل انس با قرآن در این شهرک بود.

شایان ذکر است که این دو برنامه توسط امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه و با همکاری دفاتر ائمه جمعه شهر چمران و شهرک طالقانی برگزار شد.

 

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۸۰۷
کد خبر : ۱۸,۶۸۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید