آغاز به کار هشتمین جشنواره ورزشی شهداء صنعت پتروشیمی با حضور بیش از 1300 شرکت کننده در شهرستان بندرماهشهر+تصاویر

آغاز به کار هشتمین جشنواره ورزشی شهداء صنعت پتروشیمی با حضور بیش از 1300 شرکت کننده در شهرستان بندرماهشهر+تصاویر
هشتمین جشنواره ورزشی شهداء صنعت پتروشیمی از ابتدای بهمن 98 کار خود را آغاز می کند.


به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هشتمین جشنواره ورزشی شهداء صنعت پتروشیمی از ابتدای بهمن 98 کار خود را آغاز می کند.

اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی که همچون سال های گذشته برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد در تشریح جزئیات هشتمین جشنواره ورزشی شهدا صنعت پتروشیمی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 18 شرکت پتروشیمی با 1354 ورزشکار و داور حضور دارند و 819 نفر در بخش آقایان و 535 نفر در بخش بانوان  مشارکت خواهند کرد که این آمار در مقایسه با سال گذشته بیش از 200 نفر افزایش داشته است.

وی در اعلام رشته های آقایان و بانوان در این دوره از مسابقات گفت: آقایان در 9 رشته ورزشی شامل شطرنج، فوتسال، بسکتبال، شنا، دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، والیبال و تنیس روی میز با هم به رقابت خواهند پرداخت و در بخش بانوان نیز رقابت در رشته های دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، والیبال، شطرنج و تیراندازی انجام خواهد شد.

به گفته رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی اهمیت این دوره از مسابقات برای خود شرکت ها نیز بالاتر رفته است و به همین خاطر تلاش می شود به کمک هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر سطح کیفی بالایی  در بخش آقایان و بانوان ارائه شود.

گفتنی است که قرعه کشی 9 رشته آقایان و 8 رشته بانوان پیش از این با حضور نمایندگان شرکت های پتروشیمی در محل امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شده است.

 


قرعه کشی مسابقات شهدا پتروشیمی 6
قرعه کشی مسابقات شهدا پتروشیمی 5
قرعه کشی مسابقات شهدا پتروشیمی 4
قرعه کشی مسابقات شهدا پتروشیمی 3
قرعه کشی مسابقات شهدا پتروشیمی 2
قرعه کشی مسابقات شهدا پتروشیمی 1

۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۷۶۹
کد خبر : ۱۸,۶۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید