مساعدت 1 میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه به دانش آموزان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر

مساعدت 1 میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه به دانش آموزان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر
از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه مساعدت 1 میلیارد ریالی به کمیته امداد شهرستان بندرماهشهر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه مساعدت 1 میلیارد ریالی به کمیته امداد شهرستان بندرماهشهر صورت گرفت.

علی روشن رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر ضمن  قدردانی از صنایع پتروشیمی به جهت همیاری این مجموعه گفت: کمیته امداد سالانه بخشی از نیارهای دانش آموزان خانواده های تحت پوشش را برای خرید کتاب و لوازم تحریر تامین می کند و این کمک 1 میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی نیز با همین هدف انجام شده است.

وی افزود: در ابتدای سال تحصیلی نیز بخشی از کتب درسی دانش آموزان با کمک تعدادی از شرکت های پتروشیمی تهیه و خریداری شده بود.

روشن در بخشی از گفته های خود خواستار یکپارچه سازی اقدامات مجموعه های حمایتی شهرستان شد و گفت: در حال حاضر کمک های خوبی به مجموعه های حمایتی شهرستان بندرماهشهر می شود که بخش مهمی از آن ازسوی شرکت های پتروشیمی صورت می گیرد اما اگر این مجموعه ها(مانند بهزیستی، کمیته امداد، موسسات خیریه و ...) نیز بصورت یکپارچه کمک های خود را بین افراد بی بضاعت تقسیم می کردند، عدالت بصورت دقیق تر و بهتر بین تمام افراد رعایت می شد.

گفتنی است که در ماه گذشته نیز کمک هزینه اعزام 200 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به مشهد مقدس از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه تامین شده است که گزارش آن را می توانید از اینجا بخوانید  

۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰
تعداد بازدید : ۵۸۶
کد خبر : ۱۸,۶۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید