به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س)؛

جشن بزرگ روز زن ویژه بانوان شاغل در شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شد+تصاویر

جشن بزرگ روز زن ویژه بانوان شاغل در شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شد+تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم جشنی با حضوربانوان شاغل در شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم جشنی با حضوربانوان شاغل در شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر برگزار شد.

 

حضور پررنگ بانوان در مقایسه با سال های گذشته از پر شدن سالن آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیش از شروع مراسم حکایت داشت، این حضور به قدری چشمگیر بود که عوامل برگزاری مراسم مجبور به اضافه کردن صندلی شدند.

پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، برنامه های طنز و شاد شروع شدند که اولین بخش آن تقلید صدا بود که با اجرایی هنرمندانه محیطی شاد برای بانوان حاضر در مراسم ایجاد شد.

اما نقطه اوج مراسم روز زن اجرای بابک جهانبخش خواننده محبوب و مشهور کشوری بود.

بابک جهانبخش با اجرای چند قطعه از موسیقی های معروفش هیجان این مراسم را بیشتر کرد و روز خاطره انگیزی برای بانوان محترم شرکت های پتروشیمی منطقه رقم زد.

گفتنی است که این مراسم همه ساله در ایام ولادت حضرت زهرا(س) توسط امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی و به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار می شود

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۰۹۰
کد خبر : ۱۸,۶۹۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید