انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی+عکس

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی+عکس
صبح روز دوشنبه یکم اردیبهشت 99 جلسه تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز دوشنبه یکم اردیبهشت 99 جلسه  تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

این جلسه با حضور اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد و طی آن از اقدامات مسعود شعبانلو رئیس پیشین روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد و مجتبی شریفی نیز به عنوان سرپرست روابط عمومی معرفی شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در هر مجموعه ای اظهار داشت: در کنار هر مجموعه ای با هر میزان کار و فعالیت باید یک روابط عمومی قوی و فعال حضور داشته باشد تا جامعه مخاطب از این اقدامات مطلع شوند.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط قوی درون مجموعه و خارج از آن از دیگر مسئولیت های مهم روابط عمومی است  که خوشبختانه شرکت عملیات غیرصنعتی در این موضوع در دوران مسئولیت آقای شعبانلو تا حدود زیادی موفق بوده است.

آتش زمزم ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های مسعود شعبانلو رئیس پیشین روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی، برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که با ورود مجتبی شریفی به عنوان نیرویی جوان، سالم و آشنا به منطقه رویکردی تازه در این واحد ایجاد شود.

 

 


تودیع و معارفه روابط عمومی
تودیع و معارفه روابط عمومی

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۰۸۵
کد خبر : ۱۸,۷۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید