با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی؛

از عوامل انتقال هواپیمای حادثه دیده کاسپین و اقدامات ضد کرونایی فرودگاه بندرماهشهر تقدیر شد+تصاویر

از عوامل انتقال هواپیمای حادثه دیده کاسپین و اقدامات ضد کرونایی فرودگاه بندرماهشهر تقدیر شد+تصاویر
اقدامات مناسب فرودگاه بندرماهشهر در ضدعفونی محیط و کنترل مسافران ورودی و خروجی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همپنین تقدیر از عوامل شرکت کننده در انتقال هواپیمای حادثه دیده کاسپین دلیل این حضور بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت با حضور در فرودگاه بندرماهشهر از زحمات کارکنان قسمت های مختلف این مجموعه تقدیر کردند.

اقدامات مناسب فرودگاه بندرماهشهر در ضدعفونی محیط و کنترل مسافران ورودی و خروجی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تقدیر از عوامل شرکت کننده در انتقال هواپیمای حادثه دیده کاسپین دلیل این حضور بود.

حسینی رئیس فرودگاه بندرماهشهر در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از اقدامات ضدکرونایی این فرودگاه ارائه کرد و گفت: در آغازین روزهای ورود ویروس کرونا به کشور، فرودگاه بندرماهشهر اقدامات پیشگیرانه ای را جهت پایش مسافران و ضدعفونی محیط انجام داد و با اقداماتی نظیر ضدعفونی، تب سنجی و استقرار دوربین های حرارتی تلاش شد سهمی در ارتقا سلامت شهروندان داشته باشیم.

وی همپنین به اهمیت آموزش کارکنان فرودگاه اشاره کرد و ادامه داد: در هر منطقه ای فرودگاه یکی از اماکنی است که کارکنان آن نیاز به گذراندن آموزش های تخصصی دارند و ما نیز بر این اصل تاکید داریم و خوشبختانه کارکنان هر یک از قسمت های فرودگاه ماهشهرآموزش های مرتبط با وضعیت کاری خود را بصورت دوره ای پشت سر می گذارند.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز تاثیر آموزش های ارائه شده به کارکنان فرودگاه ماهشهر را در زمان حادثه هواپیمایی کاسپین مشهود دانست و اظهار کرد: در زمان وقوع حادثه برای هواپیمای کاسپین هریک از بخش ها شرح وظایف خود را می دانستند و خوشبختانه با مدیریتی که در صحنه انجام شد ضمن تامین سلامت و حفظ اموال تمام مسافران، مراحل انتقال هواپیما که انصافا کار بزرگی بود با سرعت صورت گرفت و تمام مجموعه های شهری و صنعتی نیز با تمام توان پای کار آمدند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

آتش زمزم همچنین وضعیت فرودگاه ماهشهر را در زمینه رعایت اصول بهداشتی مناسب ارزیابی کرد وگفت: خوشبختانه در فرودگاه بندرماهشهر بسیاری از پرتکل های بهداشتی نظیر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی محیط، ضدعفونی مسافران ورودی و خروجی و پایش سلامت آن ها از طریق دوربین های حرارتی صورت می گیرد که کمتر فرودگاهی در کشور این اقدامات را بصورت منظم انجام می دهد.

گفتنی است در پایان این برنامه از زحمات رئیس حراست فرودگاه ماهشهر که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و از کارکنان قسمت های مختلف این مجموعه که در جریان انتقال هواپیمای حادثه دیده کاسپین به باند فرودگاه و انجام اقدامات ضدکرونایی در این فرودگاه دخیل بودند تقدیر به عمل آمد.  

۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰
تعداد بازدید : ۷۸۳
کد خبر : ۱۸,۷۲۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید