با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی؛

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر از اقدامات شورای راهبردی شرکت هایی پتروشیمی در جهت کمک به ورزش شهرستان تقدیر کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر از اقدامات شورای راهبردی شرکت هایی پتروشیمی در جهت کمک به ورزش شهرستان تقدیر کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت از اقدامات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در حمایت از مجموعه ورزشی شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت از اقدامات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در حمایت از مجموعه ورزشی شهرستان تقدیر کرد.
قادر شریفی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در جهت تقویت اداره ورزش و جوانان گفت: اخیرا  خودرویی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی با تامین هزینه از سوی شرکت های پتروشیمی منطقه خریداری و در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفت که به جهت گستردگی  حوزه کاری این اداره و نیاز به سرکشی به اماکن ورزشی، وجود خودرو بسیار ضروری بود و به جهت درک شرایط از مجموعه شورای راهبردی تشکر می کنیم.
وی افزود: همچنین چندین پروژه دیگر نیز با تامین هزینه شرکت های پتروشیمی در حال اجراست که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم با تکمیل این پروژه ها تحول مثبتی در امور ورزشی شهرستان ایجاد شود.
محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی  نیز موضوعات ورزشی را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: تخصیص بودجه های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی برای موضوعات مختلف از سوی شورای سیاستگذاری شهرستان انجام می شود و اعتقاد ویژه ای به موضوعات ورزشی وجود دارد.
وی ادامه داد: شرکت عملیات غیرصنعتی نیز تلاش می کند به سهم خودش در تحقق این بودجه ها و کمک به پیشرفت پروژه ها از هیچ تلاشی فروگذار نکند و همچنان در زمینه های ورزشی و بخصوص در بخش های زیرساختی اقدامات موثری انجام دهد.
گفتنی است در این دیدار که با حضور رئیس روابط عمومی و رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی، رئیس هیئت نجات غریق و نماینده دفتر نماینده مردم شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از اقدامات مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در جهت توسعه و تقویت ورزش این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

 

رئیس ورزش 3
رئیس ورزش 2
رئیس ورزش 1

۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶
تعداد بازدید : ۹۶۸
کد خبر : ۱۸,۷۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید