با حضور شهردار چمران در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی؛

بر تعمیق همکاری های شرکت عملیات غیرصنعتی و شهرداری چمران تاکید شد+عکس

بر تعمیق همکاری های شرکت عملیات غیرصنعتی و شهرداری چمران تاکید شد+عکس
عضو شورای شهر و تعدادی از روسای واحد شهرداری چمران با حضور در شرکت عملیات غیرصنعتی با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی شهردار، عضو شورای شهر و تعدادی از روسای واحد شهرداری  چمران با حضور در شرکت عملیات غیرصنعتی با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت دیدار کردند.

انوشیروان بهرامی شهردار چمران در این دیدار زمینه های کاری شهرداری این شهر و شرکت عملیات غیرصنعتی را بسیار نزدیک به هم ارزیابی کرد و گفت: موضوعات مربوط به شهرک بعثت، باعث شده که بسیاری از موضوعات شرکت عملیات غیرصنعتی با شهرداری مشترک باشد و به همین دلیل هم افزایی و انجام اقدامات مشترک این دو مجموعه ضروری به نظر می رسد.

 وی با اشاره به تعدادی از پروژه های در حال اجرا در شهر چمران، خواستار کمک به پیشرفت هرچه سریعتر این اقدامات و به خصوص پروژه های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در این دیدار موضوعات و دغدغه های شهروندان شهر چمران را برای این شرکت بسیار مهم دانست وگفت: یکی از ماموریت های شرکت عملیات غیرصنعتی در بخش مدیریت شهرک بعثت است ولی بسیاری از موضوعات این شهرک با شهر چمران مشترک است وبه همین جهت در کنار رسیدگی به امور شهرک بعثت، معتقدیم که باید توجه ویژه ای به دغدغه های شهر چمران نیز داشته باشیم.

  آتش زمزم با اشاره به پروژه های در حال اجرا در شهر چمران از محل منابع شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی اظهار کرد: در تمام پروژه هایی که از محل شورای راهبردی تامین هزینه می شود، روند یکسانی اعمال می شود و تمام تلاش همکاران ما این است که هیچ خللی از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی در تامین هزینه ها بنا بر سهم آن پروژه وارد نشود و در خصوص شهر چمران نیز این موضوع با توجه و حساسیت بیشتری دنبال می شود.

در این جلسه امیری فر عضو شورای شهر چمران نیز بر تقویت همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی و شهرداری چمران تاکید کرد و از آمادگی اعضای شورای شهر جهت کمک به پیشبرد اقدامات این دو مجموعه خبر داد.

 


دیدار با شهردار چمران 5
دیدار با شهردار چمران 4
دیدار با شهردار چمران 3
دیدار با شهردار چمران 2
دیدار با شهردار چمران 1

 

۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۷۶۴
کد خبر : ۱۸,۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید