با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

استخر آزادی شرکت عملیات غیرصنعتی پس از انجام تعمیرات اساسی بازگشایی شد+تصاویر

استخر آزادی شرکت عملیات غیرصنعتی پس از انجام تعمیرات اساسی بازگشایی شد+تصاویر
روز دوشنبه 16 تیر، استخر تازه بازسازی شده آزادی با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ظهر روز دوشنبه 16 تیر، استخر تازه بازسازی شده آزادی با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بازگشایی شد.

در این برنامه که تعدادی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های هلدینگ خلیج نیز حضور داشتند، از قسمت های مختلف استخر آزادی بازدید شد و تغییرات ایجاد شده در این استخر از سوی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص جزئیات تغییرات ایجاد شده اظهار کرد: بنای ابتدایی استخر مربوط به حدود 50 سال گذشته است و از سال 1370 نیز بعد از یک عملیات بازسازی به حالت سرپوشیده مورد استفاده قرار می گرفت.

وی ادامه داد: با گذشت چندین سال از آخرین بازسازی های انجام شده در این استخر، نیاز به انجام تعمیرات اساسی و تعویض بعضی از قسمت های استخر ضروری به نظر می رسید وبه همین جهت از اردیبهشت 1398 عملیات بازسازی استخرآغاز شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته گفت: محوطه سازی، بازسازی رختکن ها، سونا، جکوزی، دیوارها، سقف، کاسه های استخر و تعویض دوش و تعمیرات اساسی در تاسیسات آن از جمله کارهایی بود که در مدت 14 ماه و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که پس از رفع محدودیت های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، این استخر جهت استفاده کارکنان و خانواده های محترم شرکت های پتروشیمی و عموم مردم شهرستان آماده ارائه خدمات خواهد بود.

ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز پس از بازدید از قسمت های مختلف استخر آزادی، خانواده صنعت پتروشیمی و مردم منطقه را شایسته بهترین و با کیفیت ترین امکانات دانست و از این اقدام شرکت عملیات غیرصنعتی که در راستای تکریم کارکنان شرکت های پتروشیمی و جامعه شهری است، تقدیر کرد.

 

۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۹۶۰
کد خبر : ۱۸,۷۳۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید