مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

فعالیت اصحاب رسانه و ارتباط با آن ها فرصتی مغتنم جهت اطلاع از اتفاقات جامعه پیرامون و برطرف سازی کمبودهاست+تصاویر

فعالیت اصحاب رسانه و ارتباط با آن ها فرصتی مغتنم جهت اطلاع از اتفاقات جامعه پیرامون و برطرف سازی کمبودهاست+تصاویر
با فرا رسیدن روز خبرنگار، مراسمی به همین مناسبت و با هدف تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با  فرا رسیدن روز خبرنگار، مراسمی به همین مناسبت و با هدف تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کلیپی به مناسبت ایام عید غدیر و ولادت امام موسی کاظم(ع) پخش شد و در ادامه نیز گروه سرود مهدی یاوران به اجرای برنامه  پرداختند.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شركت عملیات غیرصنعتی در این آیین روز خبرنگار را، روز گرامی داشت صدای رسای جامعه دانست و اظهار کرد: خبرنگاران مسئولیت مهم خود را انتقال مشکلات و دغدغه های مردم به مسئولان می دانند و امید دارند در این راه گره ای از مشکلات باز شود و از سوی دیگر نیز اقداماتی که صورت می گیرد را به اطلاع جامعه  می رسانند  و پیام آوران امید و انگیزه در میان شهروندان می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که خبرهای مثبت و امید آفرین سهم بزرگ تری در میان اخبار رسانه ها داشته باشد و گفت: امیدواریم هرکس در حوزه وظایف خود بگونه ای عمل کند که امکان تهیه خبرهای منفی سخت تر باشد و اخبار موفقیت ها و پیروزی ها سهم عمده ای در میان مطالب تولیدی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی بار دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، از آمادگی شرکت های پتروشیمی برای همکاری نزدیک با رسانه ها با اولویت رسانه های بومی و محلی خبر داد و دریافت پیام ها، نگرانی ها و گلایه های مردمی از سوی رسانه ها را فرصتی مغتنم جهت اطلاع دقیق تر از اتفاقات جامعه پیرامون  و برطرف سازی کمبودها دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم که توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و با مشارکت مجمع روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شده بود، با اهدا هدایایی از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

 

 

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۱۸۶
کد خبر : ۱۸,۷۳۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید