با هدف بررسی دغدغه های همکاران و ارائه گزارش عملکرد در حوزه منابع انسانی؛

نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با جمعی از کارگران این شرکت برگزار شد+تصاویر

نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با جمعی از کارگران این شرکت برگزار شد+تصاویر
جلسه ای پیرامون بررسی مشکلات و دغدغه های کارگران و تشریح عملکرد شرکت درحوزه منابع انسانی و معیشت نیروها با حضورمدیرعامل این شرکت ، تعدادی از کارکنان و اعضای هیئت رئیسه در فرهنگسرای فردوسی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه ای پیرامون بررسی مشکلات و دغدغه های همکاران و تشریح عملکرد این شرکت درحوزه منابع انسانی و معیشت نیروها  با حضورمدیرعامل این شرکت ، تعدادی از کارکنان  و اعضای هیئت رئیسه  در فرهنگسرای فردوسی  برگزار گردید.

محسن آتش زمزم در ابتدای این نشست  بخشی از اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش دغدغه های بدنه کارگری شرکت را مطرح کرد  و گفت: از زمانی که کار خود را در شرکت عملیات غیرصنعتی آغاز کردیم، با وجود تمام محدودیت هایی که در این شرکت در مقایسه با شرکت های تولیدی وجود دارد، تلاش شد هرجایی که قانون اجازه می دهد گامی در جهت  رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت معیشتی همکاران برداشته شود.

وی افزود: تلاش می کنيم به تمام وظایفی که قانون بر عهده ما گذاشته جامه عمل بپوشانیم و حقی از هیچکس ضایع نشود و به طبع این انتظار را هم داریم که همکاران ما در هر حوزه ای که به انجام وظیفه می پردازند، بهترین عملکرد خود را ارائه دهند چراکه عملکرد خوب شرکت ما موجب رضایت مشتری خواهد شد و در نتیجه کسب و کارمان رونق بیشتری پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین در این نشست از پیگیری اجرای طرح طبقه بندی مشاغل که دغدغه بخش عمده ای از نیروهای این شرکت است خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری هایی که از اداره کار شهرستان و استان صورت گرفته، اجرای این طرح تحقق پیدا کند ولی هر زمان که طرح مصوب شود، همه تغییراتی که در حقوق نیروها ایجاد می شود از ابتدای سال 99 لحاظ خواهد شد.

همچنین در این نشست که با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر است بصورت دوره ای برگزار شود، رضایی رئیس امور اداری و جباری نماینده کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی نیز به بخشی از اقدامات صورت  گرفته در جهت احقاق حقوق نیروها و پیگیری مطالبات آن ها اشاره کردند و از دغدغه مندی مدیرعامل این شرکت در موضوع نیروی انسانی تقدیر کردند.

 

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۱۹۹
کد خبر : ۱۸,۷۳۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید