برگزاری نشست مدیرعامل و نیروهای قراردادی شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

برگزاری نشست مدیرعامل و نیروهای قراردادی شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
در ادامه جلسات بررسی مشکلات و دغدغه های همکاران و تشریح عملکرد این شرکت درحوزه منابع انسانی و معیشت نیروها، نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با نیروهای قراردادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در ادامه جلسات بررسی مشکلات و دغدغه های همکاران و تشریح عملکرد این شرکت درحوزه منابع انسانی و معیشت نیروها، نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با نیروهای قراردادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست جباری نماینده کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن تقدیر از توجه به دغدغه های کارگری و برگزاری اینگونه جلسات، برخی از مطالبات نیروهای قراردادی را مطرح کرد.

در ادامه این نشست نیز هریک از حاضرین در جلسه مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند و ضمن تقدیر از اجرای طرح بیمه تکمیلی برای تمام نیروهای قراردادی و ارکان ثالث، خواستار تسریع در روند اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شدند.

همچنین محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به وضعیت اقتصادی کارگران و کارمندان تمام دستگاه های دولتی و خصوصی اظهار کرد: متاسفانه وضعیت اقتصادی به گونه ای است که فشار بر زندگی کارمندان و کارگران که درآمدی ثابت دارند بسیار محسوس است که این موضوع علل متعددی دارد، اما ما تلاش کرده ایم به سهم خودمان اقداماتی را برای همکارانمان انجام دهیم و بتوانیم باری از دوش آن ها برداریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مساعدت اعضای محترم هیئت مدیره طرح بیمه تکمیلی با وجود بار مالی که برای شرکت ایجاد می کرد، مصوب شده است و به زودی به مرحله اجرا می رسد؛ اما کارشناسی جهت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در حوزه اختیارات ما نیست ولی در حال رایزنی هستیم که این کارشناسی ها به سرانجام برسد و البته متعهد شده ایم که همه تغییراتی که در حقوق نیروها ایجاد می شود از ابتدای سال 99 لحاظ شود.

گفتنی است که پیش از این نیز جلسه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با همکاران ارکان ثالث برگزار شده بود و مقرر است با ایجاد فضای گفت و گو بدون واسطه، دغدغه های کارگران و کارمندان شنیده و با اتخاذ تدابیر قانونی مرتفع گردد.

 

 

 

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱
تعداد بازدید : ۷۰۷
کد خبر : ۱۸,۷۴۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید