با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی؛

از کتاب "روایت پرواز" به قلم عبدالرضا غلامی رونمایی شد+تصاویر

از کتاب "روایت پرواز" به قلم عبدالرضا غلامی رونمایی شد+تصاویر
با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه این شرکت از کتاب روایت پرواز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه این شرکت از کتاب روایت پرواز رونمایی شد.

کتاب روایت پرواز که به قلم عبدالرضا غلامی مدیرعامل سابق این شرکت نگاشته شده است، روایتی است از دوره 5 ساله مدیریت وی بر شرکت عملیات غیرصنعتی که در 130 صفحه تجارب، چالش ها و موفقیت های کسب شده را به رشته تحریر درآورده است.

در ابتدای این نشست محسن آتش زمزم انتقال تجارب کسب شده در هر دوره ای به مدیران بعدی را یک اقدام بسیار موثر در روند کار پیش رو دانست و گفت: طبیعتا هر مدیری در بدو شروع به کارش در یک مجموعه با موضوعاتی مواجه می شود که احتمالا برایش تازگی دارد و به مرور زمان و با شناخت دقیق مجموعه  می تواند بر مشکلات فائق بیاید. اما اگر سندی از تجارب مدیران پیشین وجود داشته باشد می توان با کمک آن تسلط دقیق تر و بیشتری بر ابعاد کاری در مجموعه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با تحسین این اقدام از سوی مدیرعامل سابق این شرکت، نگارش کتاب روایت پرواز را ارج نهادن به تلاش های تمام مجموعه مدیران و کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی دانست و ابراز امیدواری کرد که با کمک مطالب این کتاب  و جمع آوری برخی اطلاعات دیگر بتوان سندی ماندگار برای این شرکت که یکی از قدیمی ترین مجموعه های شرکتی در شهرستان بندرماهشهر است  ایجاد کرد.

در ادامه این نشست عبدالرضا غلامی نویسنده کتاب روایت پرواز ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به جهت برگزاری این آیین، کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی را یکی از پا به کارترین و دلسوزترین مجموعه ها دانست و اظهار کرد: قبل از آغاز کارم در شرکت عملیات غیرصنعتی می دانستم که به واسطه موانع پیش آمده و با وجود تمام اقداماتی که از سال های گذشته صورت گرفته بود ولی این شرکت از لحاظ اقتصادی در وضعیت بسیاری بدی به سر می برد و از سوی دیگر آشنایی خوبی با ظرفیت ها و کادر این شرکت داشتم و مطمئن بودم که می توان به کمک نیروها و مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی موانع را از پیش رو برداشت.

وی افزود: در این کتاب تلاش کرده ام موفقیت هایی که با همت تمام کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی حاصل شده بود را به رشته تحریر در بیاورم و امیدوارم توانسته باشم تا حدی حق مطلب را ادا کرده باشم و این روند خروج شرکت از زیان و کسب موفقیت در ابعاد مختلف را بیان کرده باشم.

غلامی در پایان مدیریت مدیرعامل  فعلی شرکت عملیات غیرصنعتی را بسیار هوشمندانه دانست و گفت: مهندس آتش زمزم روند حرکت شرکت عملیات غیرصنعتی را در ابعاد مختلف تسریع کرده اند و با خردورزی و درک عمیق از مسائل فرهنگی اجتماعی توانسته اند در کنار حفظ منافع این شرکت، در بعد مسئولیت های اجتماعی که یکی از وظایف سنگین شرکت عملیات غیرصنعتی است  کارنامه مثبتی از خود بجا بگذارد.

 

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۹۸۶
کد خبر : ۱۸,۷۴۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید