به مناسبت هفته تربیت بدنی :

دیدار مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با کارکنان امور ورزش

دیدار مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با کارکنان امور ورزش
به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت با کارکنان امور ورزش دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت با کارکنان امور ورزش دیدار کردند.

محسن آتش زمزم در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اظهار کرد: یکی از مهمترین ماموریت های شرکت عملیات غیرصنعتی ارائه خدمات ورزشی با کیفیت به کارکنان شرکت های پتروشیمی و خانواده های آن ها است و ضروریست برای ارتقاء این کیفیت، تجهیزات و امکانات موجود بصورت دوره ای بروزرسانی شود

وی با اشاره به موضوع انتقال اماکن ورزشی سایر شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس به شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: تصمیم مدیریت ارشد هلدینگ خلیج فارس مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی و خدماتی سایر شرکت های پتروشیمی به شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در راستای یکپارچه سازی ارائه خدمات بوده است و حالا باید با تلاشی دوچندان کیفیت ارائه این خدمات ارتقا یابد و نظر مساعد مشتریان را جلب کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی توانمندی امور ورزش این شرکت در برگزاری جشنواره های ورزشی را قابل تحسین دانست و گفت: بسیاری از شرکت های پتروشیمی تمایل به شرکت در جشنوارهای ورزشی که برگزار کننده آن همکاران ما در امور ورزش هستند را دارند و میدانند که این مجموعه توانمندی خوبی در اجرای برنامه هایی در این سطح دارد.

آتش زمزم همچنین با اشاره به وضعیت ایجاد شده برای اماکن ورزشی پس از شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر چاره ای جز تعطیلی و یا ایجاد محدودیت برای اماکن ورزشی که بخش مهمی از فعالیت های شرکت عملیات غیرصنعتی هستند، نداریم اما همانگونه که کار بازسازی استخر آزادی ما دراین ایام به پایان رسید، سایر مجموعه های ورزشی نیز می توانند از این فرصت استفاده کنند و نسبت به بازسازی و تجهیز اماکن خود اقدام کنند.

اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در این دیدار به بخشی از اقدامات این واحد در یک سال گذشته اشاره کرد و از بازسازی، بروزرسانی و تجهیز اماکن ورزشی و تداوم این فعالیت ها در زمان شیوع ویروس کوید19 خبر داد.

گفتنی است که در پایان این نشست نیز هریک از کارکنان امور ورزش به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و از اقدامات مدیریت شرکت عملیات غیرصنعتی در توجه به وضعیت معیشتی پرسنل تقدیر کردند.

  

۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۴۴۸
کد خبر : ۱۸,۷۴۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید