در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی؛

اهدا 8 هزار بسته کمک معیشتی از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی به خانواده های کم بضاعت شهرستان بندرماهشهر+تصاویر

اهدا 8 هزار بسته کمک معیشتی از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی به خانواده های کم بضاعت شهرستان بندرماهشهر+تصاویر
با مساعدت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه، 8 هزار بسته کمک معیشتی جمعا به ارزش ۳۲ میلیارد ریال به خانواده های کم بضاعت شهرستان بندرماهشهر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با مساعدت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه، 8 هزار بسته کمک معیشتی جمعا به ارزش ۳۲ میلیارد ریال به خانواده های کم بضاعت شهرستان بندرماهشهر اهدا شد.

در این آیین که به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شد نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، دادستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر و مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی نیز حضور داشتند و از روند تهیه و توزیع این بسته های کمک معیشتی مطلع شدند.

 

شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این برنامه با اشاره به تداوم این اقدامات، از اجرای مرحله بعدی اهدا بسته های کمک معیشتی پیش از آغاز سال آینده خبر داد.

 

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در تشریح این اقدام گفت: در یک سال اخیر با مساعدت شرکت های پتروشیمی منطقه بسته های کمک معیشتی  طی چند نوبت  از سوی مجموعه های حمایتی به دست خانواده های کم بضاعت رسید.

 

وی افزود: در این مرحله از اقدامات کمک معیشتی نیز 8 هزار بسته شامل اقلام خوراکی از جمله برنج، رب گوجه، روغن، قند، شکر و حبوبات هرکدام به ارزش 4 میلیون ریال تهیه شده است که از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و هلال احمر در اختیار خانواده های کم بضاعت قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن تقدیر از همراهی مدیران عامل شرکت های پتروشیمی در همسویی با این اقدامات، اولویت دریافت این بسته ها را با خانواده هایی دانست که بخاطر شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی مضاعفی مواجه شده اند.

 

همچنین امام جمعه، فرماندار و نماینده  بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از مشارکت فعالانه شرکت های پتروشیمی در اقدامات خرسند ساز و تهیه بسته های کمک معیشتی، خواستار تداوم این فعالیت ها و توجه بیش از پیش به قشر محروم و کم بضاعت منطقه شدند

 

۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۰۵۵
کد خبر : ۱۸,۷۵۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید