با هدف رفع دغدغه های شهروندان؛

تخصیص ۲۰ میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی جهت کمک به اجرای پروژه تصفیه خانه بندرماهشهر

تخصیص ۲۰ میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی جهت کمک به اجرای پروژه تصفیه خانه بندرماهشهر
تصفیه خانه تاسیسات آب‌رسانی بندر ماهشهر با دبی خروجی ۹۲ هزار مترمکعب در شبانه روز، به‌زودی در مدار قرار می‌گیرد. با راه‌اندازی سیستم فیلتراسیون و کلر زنی کیفیت آب بندر ماهشهر بهبود پیدا می‌کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی؛ محسن آتش‌زمزم مدیرعامل این شرکت با حضور در محل تاسیسات آب‌رسانی بندرماهشهر، از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی جهت کمک به اجرای پروژه تصفیه خانه آب از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی خبر داد.
وی در رابطه با تامین اعتبار این پروژه گفت: با پیگیری‌های نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان  در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان و مطالبات عمومی مردم منطقه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در پروژه تصفیه خانه بندر ماهشهر هزینه می‌شود.

آتش زمزم ادامه داد: در بازدیدی که از مراحل کار صورت گرفت و گفت‌و‌گویی که با مجری پروژه داشتیم مقرر شد طی روزهای آینده مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافته و کار با سرعت بیشتری پیگیری شود. همچنین، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مجری طرح در صورت تکمیل کار و در مدار قرار گرفتن سیستم تصفیه آب، ۸ میلیارد ریال دیگر تزریق شده و مردم بندر ماهشهر از نعمت آب تصفیه شده بهره‌مند می‌شوند.

علی سیاحی، مجری طرح آب‌رسانی بندر ماهشهر در رابطه با اجرای این پروژه اظهار داشت: تصفیه خانه تاسیسات آب‌رسانی بندر ماهشهر با دبی خروجی ۹۲ هزار مترمکعب در شبانه روز، با کمک شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی طی چند ماه آینده در مدار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه مشکل فشار آب در بندر ماهشهر تا حدود زیادی برطرف می‌شود، خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی سیستم فیلتراسيون و کلر زنی کیفیت آب شهر نیز بهبود پیدا می‌کند.
۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۱۲۵
کد خبر : ۱۸,۷۵۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید