از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی؛

اهدا 2هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان بندرماهشهر+تصاویر

اهدا 2هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان بندرماهشهر+تصاویر
غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه شرکت‌های پتروشیمی در مقاطع حساس از جمله سیل خوزستان و شیوع ویروس کرونا گفت که رشد و شکوفایی نیروی انسانی به‌ویژه دانش‌آموزان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت منطقه ماهشهر است.
ه گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، مراسم اهدا دو هزار تبلت آموزشی ویژه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل صبح روز پنجشنبه ششم آذرماه در محل سالن همایش‌های سازمان منطقه ویژه برگزار شد. در این مراسم استاندار خوزستان، مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی، فرماندار، نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان حضور داشتند.
غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان توجه به رشد و شکوفایی نیروی انسانی به‌ویژه دانش‌آموزان را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت منطقه دانست. وی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه شرکت‌های پتروشیمی در مقاطع حساس از جمله سیل خوزستان و شیوع ویروس کرونا، از مدیران و مسئولان منطقه جدیت و اهتمام در خدمت‌رسانی به مردم را خواستار شد.
محسن آتش زمزم، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نیز در تشریح جزئیات خرید دو هزار تبلت برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این مراسم گفت: خوشبختانه با همراهی مدیران عامل محترم شرکت‌های پتروشیمی منطقه طی چند مرحله توانسته‌ایم اقداماتی در راستای رفع بخشی از نیازهای خانواده‌های کم بضاعت انجام دهیم.
وی در ادامه گفت: در این مرحله نیز دو هزار تبلت با هزینه‌ای بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تهیه شده که توسط مبادی ذی‌ربط در اختیار دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان بندرماهشهر قرار خواهد گرفت.
۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۷۵۰
کد خبر : ۱۸,۷۵۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید