در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی:

مدیر جدید فرودگاه بندرماهشهر معارفه شد+تصاویر

مدیر جدید فرودگاه بندرماهشهر معارفه شد+تصاویر
در آیین تکریم و معارفه مدیر فرودگاه بندرماهشهر از تلاش و زحمات حسینی مدیر سابق تقدیر و روح الله فلاح تبار به عنوان سرپرست جدید فرودگاه بندرماهشهر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز دوشنبه ۲۴ آذرماه آیین تکریم و معارفه مدیریت فرودگاه بندرماهشهر برگزار شد.

در این آیین که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از مدیران سازمان هواپیمایی استان خوزستان برگزار می شد فلاح تبار به عنوان سرپرست جدید فرودگاه بندرماهشهر تعیین شد و از تلاش و زحمات حسینی مدیر سابق این فرودگاه تقدیر به عمل آمد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی واگذاری مدیریت فرودگاه ماهشهر به سازمان هواپیمایی را در جهت ارتقا سطح فنی و تخصصی این مجموعه دانست و اظهار کرد: راهبری مجموعه بزرگ و حساسی مانند فرودگاه نیاز به دانش و تخصص لازم با آن را دارد و با رایزنی های صورت گرفته مقرر شد که مدیریت فرودگاه های زیرمجموعه  وزارت نفت از جمله فرودگاه بندرماهشهر به سازمان هواپیمایی کشوری واگذار شود.

وی افزود: این انتقال مدیریت به این معنا نیست که صنعت پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی خود را از موضوعات فرودگاه جدا کند و همچنان حمایت ها از این مجموعه و بخصوص نیروی انسانی شاغل در آن ادامه خواهد داشت.

آتش زمزم با ذکر این نکته که دغدغه ای برای کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی مستقر در فرودگاه وجود ندارد ادامه داد که نیروی انسانی فرودگاه بندرماهشهر همچنان از طرف شرکت عملیات غیرصنعتی حقوق و مزایای خود را دریافت می کنند و تغییری در وضعیت شغلی آن ها رخ نمی دهد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان بر لزوم همکاری نزدیک مدیریت جدید فرودگاه بندرماهشهر با مجموعه صنعت پتروشیمی تاکید کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی شرکت عملیات غیرصنعتی و شرکت های پتروشیمی از فرودگاه ادامه دارد و انتظار میرود این همکاری ها دو سویه باشد چراکه تکریم کارکنان صنعت پتروشیمی و شهروندان برای ما بسیار حائز اهمیت است و به همین سبب نیز آقای حسینی که دارای  تجربه خوبی در این زمینه  هستند به عنوان رابط بین شرکت عملیات غیرصنعتی و مدیریت فرودگاه بندرماهشهر منصوب می شوند.

روح الله فلاح تبار مدیر فرودگاه بندرماهشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیریت سابق این مجموعه بر تحکیم همکاری ها با شرکت عملیات غیرصنعتی تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های اصلی ما بروزرسانی و استاندارد سازی تجهیزات فرودگاه است که این امر به همکاری مجموعه صنعت پتروشیمی نیازمند است و به جد پیگیر آن خواهیم بود.

گفتنی است که در راستای اجرای واگذاری فرودگاه های تحت تملک وزارت نفت به وزارت راه و شهرسازی،  مدیریت فرودگاه های بندرماهشهر، آغاجری و گچساران به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منتقل شده است
۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۲۴۱
کد خبر : ۱۸,۷۵۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید