آزمایشگاه سلولی مولکولی شهید سلامت رضا واشنگ توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی بازسازی شد+تصاویر

آزمایشگاه سلولی مولکولی شهید سلامت رضا واشنگ توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی بازسازی شد+تصاویر
صبح روز چهارشنبه 17 دیماه مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی به اتفاق امام جمعه شهر چمران از آزمایشگاه تازه بازسازی شده شهر چمران که به نام شهید سلامت رضا واشنگ نامگذاری شده است، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز چهارشنبه 17 دیماه مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی به اتفاق امام جمعه شهر چمران از آزمایشگاه تازه بازسازی شده شهر چمران که به نام شهید سلامت رضا واشنگ نامگذاری شده است، بازدید کردند.

بازسازی این آزمایشگاه به تازگی و بنا بر نیاز شهر چمران  توسط اداره مستغلات شرکت عملیات غیرصنعتی و از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی صورت گرفته است.

به گفته محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی اجرای این پروژه از ابتدای آذرماه آغاز شد و همکاران واحدهای مربوطه بصورت شبانه روزی پیگیر انجام کارها بودند و تاکید بر این بود که علاوه بر سرعت، کیفیت نیز مدنظر باشد.

وی با تقدیر از پیگیری مطالبات مردمی و حمایت های امام جمعه شهر چمران و پشتیبانی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و در راس آن مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر در حوزه مسئولیت های اجتماعی را قابل توجه و در راستای رفع نیازهای شهروندان دانست.

همچنین دکتر امیرپور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه ماهشهر ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی با اشاره به نهایی شدن خرید تجهیزات مورد نیاز این آزمایشگاه اظهار داشت: بودجه مورد نیاز جهت خریداری دستگاه ها و تجهیزات این آزمایشگاه از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی تامین شده است و دستگاه های با کیفیتی که مشابه آن در بهترین آزمایشگاه های ایران پیدا می شود خریداری شده اند.

 

 

۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۶۶۳
کد خبر : ۱۸,۷۶۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید