تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از فرزند یکی از کارکنان به جهت کسب رتبه برتر در آزمون جهانی IMC2021

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از فرزند یکی از کارکنان به جهت کسب رتبه برتر در آزمون جهانی IMC2021
آرمان احمدی پارسا فرزند آقای اباالفضل پارسا کارمند امور مالی این شرکت موفق به کسب مدال نقره در مرحله دوم آزمون انتخابی مسابقات جهانی IMC2021 (المپیاد ریاضی) شد و به همین جهت مورد تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آرمان احمدی پارسا فرزند آقای اباالفضل پارسا کارمند امور مالی این شرکت موفق به کسب مدال نقره در مرحله دوم آزمون انتخابی مسابقات جهانی IMC2021  (المپیاد ریاضی) شد و به همین جهت مورد تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی قرار گرفت.

محسن آتش زمزم ضمن تبریک به جهت کسب این موفقیت اظهار کرد: کسب این رتبه ها و مقام ها انگیزه ای برای فتح قله­های موفقیت است و باید تمام تلاش و همت دانش آموز و اطرافیان پای کار بیاید تا راهی که آغاز شده به خوبی ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به نقش خانواده در کسب موفقیت های علمی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه های علمی و پیشرفت در این مسیر به چندعامل بستگی دارد و علاوه بر همت و نخبگی خود فرد، به همکاری خانواده هم وابسته است  که خوشبختانه این روحیه در خانواده همکار گرامی ما وجود دارد و باعث شده تا اینجای کار هم نتایج خوبی در آزمون های علمی کسب شود.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیری از تلاش این دانش آموز برای کسب موفقیت های علمی تقدیر به عمل آمد.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۸۱۳
کد خبر : ۱۸,۷۸۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید