مراسم گرامیداشت روز جهانی کاروکارگر در شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

مراسم گرامیداشت روز جهانی کاروکارگر در شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
در مراسمی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در 11 اردیبهشت برگزار شد، از همکاران نمونه شرکت عملیات غیرصنعتی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در مراسمی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در 11 اردیبهشت برگزار شد، از همکاران برگزیده شرکت عملیات غیرصنعتی تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهرچمران در این آیین ضمن تبریک روز کارگر و فرا رسیدن عید سعید فطر، نقش کارگران در پیشرفت جوامع را برجسته دانست  و اظهار کرد: دین مبین اسلام بر جایگاه با اهمیت کارگران و حفظ کرامت این عزیزان تاکید ویژه ای دارد و بدون شک پیشرفت جامعه بدون حضور کارگران اتفاق نخواهد افتاد.

حجت الاسلام عبادی با تقدیر از مدیریت شرکت عملیات غیرصنعتی در رسیدگی به وضعیت کارگران گفت: خوشبختانه مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی  در این مدت اقدامات خوبی را در راستای تکریم کارگران و برطرف کردن دغدغه های آنها صورت داده اند که این موضوع جای تقدیر دارد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز با تبریک روز کارگر گفت: دوست داشتیم در این روز شاهد حضور همه همکارانم در این جمع بودیم ولی به دلیل محدودیت فضا این امکان وجود نداشت و بنده معتقدم ما در شرکت عملیات غیرصنعتی همکاران بسیار خوب و پرتلاشی داریم.

وی توجه به معیشت نیروی انسانی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی که امروز در جامعه ما وجود دارد تلاش کرده ایم به سهم خودمان به معیشت همکارانمان کمک کنیم و اجازه ندهیم در این حوزه حقی از کسی ضایع شود.

همچنین در قسمتی از این مراسم مالک رضایی رئیس امور اداری شرکت عملیات غیرصنعتی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی پرداخت و از توجه ویژه مهندس آتش زمزم به رفع مشکلات در ارائه خدمات به همکاران تقدیر کرد.

گفتنی است که در پایان مراسم روز کارگر از تعدادی از همکاران برگزیده واحدهای مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی تقدیر به عمل آمد و به صرف افطار از آن ها پذیرایی شد.

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۵۷۶
کد خبر : ۱۸,۸۰۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید