با تامین اعتبار از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛

تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۴میلیارد ریال به اداره ورزش و جوانان شهر بندرامام خمینی(ره) اهدا شد+تصاویر

تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۴میلیارد ریال به اداره ورزش و جوانان شهر بندرامام خمینی(ره) اهدا شد+تصاویر
در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و با تامین اعتبار از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال با حضور نماینده شهرستان بندرماهشهر در مجلس، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و رئیس اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی(ره) به این اداره اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و با تامین اعتبار از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال  با حضور نماینده شهرستان بندرماهشهر در مجلس و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی(ره) اهدا شد.

این تجهیزات شامل میز تنیس، فوتبال دستی، ست لباس و کفش ورزشی، توپ، دارت، تاتامی، فوتبال دستی و کیسه بکس هستند که قرار است در اختیار  ورزشکاران  شهر بندرامام خمینی(ره) قرار بگیرد.

حبیب آقاجری نماینده شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد: خوشبختانه هلدینگ خلیج فارس رویه مثبتی را در حوزه مسئولیت اجتماعی پیش گرفته است و اعتباراتی را در حوزه های آموزش، بهداشت و درمان و ورزش خارج از اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی  هزینه می کند.

وی افزود: امیدواریم این اقدامات در سال­های آینده نیز با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و گام محکمی در جهت تامین نیاز مجموعه های مختلف برداشته شود.

همچنین محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با تشریح جزئیات اعتبارات تخصیص پیدا کرده به اداره ورزش و جوانان شهر بندرامام خمینی(ره) گفت: این تجهیزات ورزشی با هماهنگی نماینده محترم مجلس و بر اساس اعلام  نیاز اداره ورزش و جوانان شهر بندرامام خمینی(ره) خریداری شده است و علاوه بر آن یک زمین چمن مصنوعی در سال گذسته بصورت کامل بازسازی شد و قرار است تعمیراتی در یکی دیگر از سالن های ورزشی این شهر صورت بگیرد.

آتش زمزم در پایان اضافه کرد: این اعتبارات برای ورزش بندرماهشهر هم در نظر گرفته شده است که پس از اعلام نیاز اداره ورزش و جوانان، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

۳۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۴۶۶
کد خبر : ۱۸,۸۱۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید