در نشست مشترک شهرداری چمران و شرکت عملیات غیرصنعتی؛

تفاهمنامه جمع آوری و درمان 70 معتاد متجاهر در کمپ ترک اعتیاد مورد تایید بهزیستی امضا شد/بررسی راه های همکاری جهت افزایش امنیت و جمع آوری سگ ها بلاصاحب

تفاهمنامه جمع آوری و درمان 70 معتاد متجاهر در کمپ ترک اعتیاد مورد تایید بهزیستی امضا شد/بررسی راه های همکاری جهت افزایش امنیت و جمع آوری سگ ها بلاصاحب
جلسه مشترک شهرداری و اعضای شورای شهر چمران با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور فرمانده کلانتری شهر چمران و رئیس اداره بهزیستی بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه مشترک شهرداری و اعضای شورای شهر چمران با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور فرمانده کلانتری شهر چمران و رئیس اداره بهزیستی بندرماهشهر برگزار شد.

در این نشست درباره موضوعات مشترک شهر چمران و شهرک بعثت بحث و تبادل نظر صورت گرفت و راه­های افزایش تعامل میان این دو مجموعه بررسی شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای این جلسه با تاکید بر اهمیت موضوعات شهر چمران برای مجموعه صنعت پتروشیمی اظهار کرد: از آنجایی که شرکت عملیات غیرصنعتی مدیریت و راهبری شهرک بعثت را برعهده دارد، خود را در قبال موضوعات شهر چمران مسئول می داند و اهمیت آن در شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی هم تبیین شده و مدیران محترم عامل نیز از انجام اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی در شهر چمران استقبال می کنند.

وی افزود: ما در صدد آن هستیم که در مدیریت شهرک بعثت هم با همراهی شهرداری چمران اقدامات خوبی را رقم بزنیم تا علاوه بر حفظ بافت اصلی شهرک بعثت، از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری و خدمات مطلوبی به ساکنین ارائه شود.

همچنین در این نشست حول محورهای امنیت و جمع­آوری سگ­های بلاصاحب شهرک بعثت و شهرچمران توافقاتی صورت گرفت و مقرر شد طی اقداماتی مشترک به بهبود این موضوعات که دغدغه شهروندان بوده کمک شود.

حسین قمری شهردار شهر چمران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تعامل شهرداری و شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: خوشبختانه بسیاری از موضوعات مشترکی که بین شهرداری و مدیریت شهرک بعثت وجود  دارد با تعامل به نتیجه می­رسد و معتقدیم این تعامل با حفظ منافع هر دو مجموعه می تواند به ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان شهر چمران و ساکنین شهرک بعثت منتج شود.

گفتنی است که در در پایان این نشست تفاهمنامه ­ای سه جانبه میان شرکت عملیات غیرصنعتی، شهرداری چمران و اداره بهزیستی بندرماهشهربه امضا رسید و بر این اساس 70 معتاد متجاهر در شهر چمران جهت احیا و کاهش آسیب­های اجتماعی  به کمپ­های ترک اعتیاد مورد تایید اداره بهزیستی منتقل خواهند شد.

۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۴۸۴
کد خبر : ۱۸,۸۲۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید