تقدیر از خادمان نوجوان سوگواره احلی من العسل و نوا نمایش اربعین حسینی

تقدیر از خادمان نوجوان سوگواره احلی من العسل و نوا نمایش اربعین حسینی
آیین تقدیر از خادمان نوجوان سوگواره احلی من العسل و نوانمایش اربعین حسینی درفرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آیین تقدیر از خادمان نوجوان سوگواره احلی من العسل و نوانمایش اربعین حسینی درفرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شد.

در این برنامه که فرماندار و رئیس آموز و وپرورش بندرماهشهر به هراه حجت الاسلام محمدی پور مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی حضور پیدا کرده بودند، از اقدامات امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در توجه به فرهنگ مهدویت وعاشورا در حوزه کودکان و نوجوانان تقدیر به عمل آمد.

علیرضا محمودی شاد رئیس امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در این مراسم با اشاره به اقدامات هنری و فرهنگی صورت گرفته اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازه سنی نوجوانان و کودکان و تاثیرپذیری آن ها از محیط اطراف، لازم است که اقدامات فرهنگی که برای مخاطب نوجوان انجام می شود جذابیت لازم را داشته باشد و برای ادامه حضور در این مجموعه ها انگیزه لازم را پیدا کند. مجموعه مهدی یاوران تلاش کرده این اقدامات فرهنگی را با ایجاد جذابیت برای نوجوانان انجام دهد.

گفتنی است که طی سال های اخیر گروه مهدی یاوران شرکت عملیات غیرصنعتی با جذب صدها نوجوان و تدارک برنامه های فرهنگی و هنری موفق شده آثار با کیفیتی را در حوزه های سرود نمایش از خود بجا بگذارد
۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۳۶۸
کد خبر : ۱۸,۸۲۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید