با تامین اعتبار از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس؛

اهدا تجهبزات پزشکی به بیمارستان های معرفی بندرماهشهر و راه زینب(س) بندرامام خمینی(ره)

اهدا تجهبزات پزشکی به بیمارستان های معرفی بندرماهشهر و راه زینب(س) بندرامام خمینی(ره)
آیین اهدا تجهیزات پزشکی و درمانی به بیمارستان معرفی بندرماهشهر و راه زینب(س) بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آیین اهدا تجهیزات پزشکی و درمانی به بیمارستان معرفی بندرماهشهر و راه زینب(س) بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به تامین اعتبار 65 میلیاردی از سوی گروه صنایع پتروشیمی  خلیج فارس جهت تامین نیاز مراکز درمانی و خریداری تجهیزات توسط هیئت رزمندگان اسلام اظهار داشت: شرکت صنایع پتروشیمی خایج فارس در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی خود اقداماتی را خارج از اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی انجام می دهد و تخصیص 65 میلیارد ریال جهت تجهیز مراکز درمانی و کمک به خانواده های دارای افرادی با بیماری صعب العلاج از جمله همین اقدامات است.

فرماندار بندرماهشهر نیز با تقدیر از این اقدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد عمده این تجهیزات که بنا به اعلام نیاز بیمارستان ها و شبکه بهداشت تهیه  شده بودند درمراکز درمانی دولتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

به گفته اسکندری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اقلام خریداری شده شامل تجهیزات دیالیز، دستگاه های سرمایشی و گرمایشی، تخت، مانیتور، آب سرد کن و ... هستند که بخش عمده آن در اختیار بیمارستان های و بخش دیگری به مراکز ترک اعتیاد اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۳۰۴
کد خبر : ۱۸,۸۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید