بازدید دانش آموزان از کتابخانه فرهنگسراهای شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

بازدید دانش آموزان از کتابخانه فرهنگسراهای شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
آبان ماه بهانه ایست برای نزدیک شدن به کتاب و فرهنگ کتاب خواندن که فرهنگسراهای شرکت عملیات غیرصنعتی با برخورداری از دو کتابخانه در بندرماهشهر و شهرک بعثت محلی برای مطالعه و دسترسی به منابع علمی، فرهنگی و تاریخی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی 24 آبان ماه بهانه ایست برای نزدیک شدن به کتاب و فرهنگ کتاب خواندن که فرهنگسراهای شرکت عملیات غیرصنعتی با برخورداری از دو کتابخانه در بندرماهشهر و شهرک بعثت محلی برای مطالعه و دسترسی به منابع  علمی، فرهنگی و تاریخی است.

فرهنگسراهای شرکت عملیات غیرصنعتی در هفته کتاب و کتابخوانی با شعار "ما همانیم که می خوانیم" میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از جمله دانش آموزان منطقه بوده است. معرفی بخشهای مختلف کتابخانه، نحوه عضویت و استفاده از کتابخانه، معرفی انواع منابع و نحوه استفاده از آنها، پخش انیمیشن و فیلم های آموزشی با موضوع فرهنگ استفاده از کتابخانه از جمله برنامه های برگزار شده در طول این بازدیدها بوده است. در پایان هر بازدید در بخش مقطع متوسطه دوم و بمنظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتاب  "همه چیز همه چیز"  و کتاب "دیگران را درک کنید"  بین  کلیه دانش آموزان دبیرستانی توزیع گردید.

همچنین  دو نسخه کتاب با عناوین  "بندر ماهشهر و دفاع مقدس" و"خاطرات شهدای بندر ماهشهر" به رسم واسپاری به کتابخانه های مدارس بازدید کننده  اهداء و علاقمندان به استفاده از کتابخانه بصورت رایگان به عضویت کتابخانه در آمدند

از جمله دیگر برنامه های ویژه این هفته می توان به برگزاری نشست شاهنامه خوانی در تاریخ 24 آبانماه، مصادف با روز کتاب و کتابخوانی با حضور فرهیختگان و صاحب نظران با محوریت شاهنامه در کتابخانه فرهنگسرای فردوسی اشاره نمود. سرایش بخش هایی بصورت نقالی خوانی و همچنین بررسی ابعادی از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی بزرگترین سراینده پارسی گوی از جمله بخش های این نشست بود.
۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۳۳۲
کد خبر : ۱۸,۸۳۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید