مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در بازدید از مجموعه های مختلف شهرک بعثت:

جلب رضایت خانواده ها اولویت اصلی در اجرای پروژه ها و برنامه های مختلف است

جلب رضایت خانواده ها اولویت اصلی در اجرای پروژه ها و برنامه های مختلف است
صبح روز چهارشنبه 21 دی ماه مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت از مجموعه های مختلف شهرک بعثت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز چهارشنبه 21 دی ماه مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت از مجموعه های مختلف شهرک بعثت بازدید کردند.

این بازدید ها با هدف رفع اشکالات و تسریع در روند اجرای پروژه ها از مجموعه های قناد، اکوپارک سپهر، ایستگاه برق و مجموعه اندیشه  صورت گرفت.

مجموعه قناد که از ماه های پیش کار بازسازی آن آغاز شده و قرار است در کنار سایر مجموعه های ورزشی در اختیار کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی قرار بگیرد، به زودی به بهره برداری می رسد و با ایجاد چمن مصنوعی بزرگ، محلی برای تمرین و مسابقه فوتبال خواهد شد.

پارک سپهر هم که با جذابیت های خاص خودش مورد استقبال ساکنین شهرک بعثت قرار گرفته به زودی میزبان جشنواره های مختلف از جمله جشنواره غذا خواهد بود.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در حاشیه این بازدیدها کیفیت اجرای پروژه ها و برگزاری جشنواره های مختلف را عامل مهمی در جلب رضایت جامعه دانست و بر ایجاد محیطی جذاب برای خانواده ها و جوانان تاکید کرد.

وی همچنین بر هماهنگی واحدهای شرکت عملیات غیرصنعتی به خصوص مستغلات و مدیریت شهرک در ارائه خدمات و رفع دغدغه های ساکنین تاکید کرد

۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵
تعداد بازدید : ۳۰۹
کد خبر : ۱۸,۸۴۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید