حضور پر شور کارکنان، همسران و فرزندان بالای ۱۹ سال شرکتهای پتروشیمی در رویداد قرآنی سالیانه صنعت پتروشیمی بندرماهشهر

حضور پر شور کارکنان، همسران و فرزندان بالای ۱۹ سال شرکتهای پتروشیمی در رویداد قرآنی سالیانه صنعت پتروشیمی بندرماهشهر
در ماه پر فضیلت رجب ، یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم پتروماه به همت امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی و ستاد اقامه نماز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در ماه پر فضیلت رجب ، یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم پتروماه به همت امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی و ستاد اقامه نماز آغاز به کار کرد.

 اولین روز از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت در بخش کتبی شامل مفاهیم قرآن کریم ، نهج البلاغه ، مهدویت با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران شاغل به همراه همسران و فرزندان بالای ۱۹ سال شرکتهای پتروشیمی در دبیرستان شهدای پتروشیمی برگزار شد.

 مسابقات بخش شفاهی کارکنان و همسران روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه و فرزندان پنج شنبه ۱۳ بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در فرهنگسرای فردوسی برگزار خواهد شد.

 در مرحله مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت که در شرکتهای پتروشیمی بندرماهشهر برگزار گردید ۸۰۰ نفر از کارکنان و خانواده های آنان شرکت نمودند.

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷
تعداد بازدید : ۳۳۰
کد خبر : ۱۸,۸۴۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید