تیم های برتر مسابقات ورزشی بانوان و دختران شهدای صنعت پتروشیمی بندرماهشهر معرفی شدند +تصاویر

تیم های برتر مسابقات ورزشی بانوان و دختران شهدای صنعت پتروشیمی بندرماهشهر معرفی شدند +تصاویر
جام شهدای صنعت پتروشیمی که همواره مورد استقبال کارکنان و خانواده شرکت های پتروشیمی منطقه قرار می گیرد، امسال نیز توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جام شهدای صنعت پتروشیمی که همواره مورد استقبال کارکنان و خانواده شرکت های پتروشیمی منطقه قرار می گیرد، امسال نیز توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی با استقبالی گسترده تر و در رده های سنی بانوان بالای 26 سال و دختران زیر 25 سال برگزار شد.

 

بانوان بالای 26 سال:

 دهمین دوره مسابقات بانوان بالای 26 سال با حضور 12 تیم از شرکت های پتروشیمی بندرامام(ره)، شهید تندگویان، امیرکبیر، اروند، مارون، فجرانرژی خلیج فارس، رازی، لاله، غدیر، فن آوران، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی در رشته های والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، دارت، بدمینتون، آمادگی جسمانی و تیراندازی در دیماه سال1401 برگزار شد.

مسابقات شطرنج:

این مسابقات با حضور 5 تیم در خانه شطرنج برگزار شد و تیم های پتروشیمی بندرامام مقام اول، پتروشیمی امبرکبیر مقام دوم و پتروشیمی شهید تندگویان مقام سوم را کسب کردند

 

مسابقات  دارت:

این مسابقات با حضور 6 تیم در سالن خبرنگار 218 دستگاه برگزار شد و تیم پتروشیمی امیرکبیر مقام اول، فن آوران مقام دوم و غدیر مقام سوم را کسب کرد.

 

مسابقات والیبال:

مسابقات والیبال در دو گروه در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد و تیم های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پتروشیمی امیرکبیر و پتروشیمی بندرامام به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

مسابقات تنیس روی میز:

این مسابقات با حضور 6 تیم بصورت تیمی و انفرادی در سالن  تنیس روی میز مرحوم حجازی میلاد نور 218 دستگاه برگزار گردید که در پایان در بخش تیمی نتایج ذیل بدست آمد.

پتروشیمی رازی- مقام اول

پتروشیمی بندرامام – مقام دوم

پتروشیمی فن آوران – مقام سوم

مسابقات بدمینتون:

مسابقات این رشته با حضور 5 تیم بصورت دوره ای در سالن فجر(پتروشیمی رازی) برگزار شد و تیم های پتروشیمی رازی، پتروشیمی اروند و پتروشیمی تندگویان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

مسابقات آمادگی جسمانی:

مسابقات رشته آمادگی جسمانی با حضور 7 تیم در سالن بنفشه شهرک بعثت برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

پتروشیمی شهید تندگویان– مقام اول

پتروشیمی بندرامام- مقام دوم

پتروشیمی اروند- مقام سوم

 

 

 

مسابقات شنا:

مسابقات رشته شنا با حضور 9 تیم در استخر سرپوشیده آزادی برگزار شد و پتروشیمی بندرامام مقام اول، شرکت عملیات غیرصنعتی مقام دوم و پتروشیمی رازی مقام سوم را کسب کرد.

 

مسابقات تیراندازی:

این مسابقات با حضور 6 تیم در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در سالن تیراندازی پتروشیمی بندرامام در دو ماده تفنگ بادی و تپانچه برگزار شد و تیم های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پتروشیمی مارون و پتروشیمی تندگویان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

دختران زیر 25 سال:

اولین دوره مسابقات ورزشی دختران زیر 25 سال شهدای صنعت پتروشیمی بندرماهشهر با حضور 8 تیم از شرکت های پتروشیمی شهید تندگویان، امیرکبیر، اروند، مارون، فجرانرژی، رازی، فن آوران و شرکت عملیات غیرصنعتی در رشته های والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، شنا و بدمینتون در بهمن ماه سال1401 برگزار شد.

 

مسابقات شطرنج بانوان:

این مسابقات با حضور 3 تیم در خانه شطرنج برگزار گردید که نتایج ذیل بدست آمد.

پتروشیمی شهید تندگویان  - مقام اول

پتروشیمی امبرکبیر - مقام دوم

پتروشیمی رازی - مقام سوم

 

 

مسابقات والیبال بانوان:

این مسابقات با حضور 4 تیم در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد و تیم های شرکت عملیات غیرصنعتی- مقام اول، فجر انرژی خلیج فارس- مقام دوم و پتروشیمی مارون- مقام سوم را کسب کرد.

مسابقات تنیس روی میز بانوان:

این مسابقات با حضور 4 تیم بصورت دوره ای و انفرادی در سالن  تنیس روی میز کوشش شهرک بعثت برگزار شد که در پایان تیم های پتروشیمی رازی، پتروشیمی امیرکبیر و شرکت فجر انرژی خلیج فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات بدمینتون بانوان:

این مسابقات بصورت تیمی و وانفرادی در سالن فجر (پتروشیمی رازی ) برگزار شد که نتایج زیر بدست آمد:

*پتروشیمی رازی – مقام اول

*پتروشیمی شهید تندگویان- مقام دوم

*پتروشیمی فن آوران- مقام سوم

 

مسابقات شنا بانوان:

این مسابقات با حضور 5 تیم در استخر سرپوشیده آزادی برگزار گردید و پتروشیمی رازی مقام اول، شرکت  فجر انرژی خلیج فارس مقام دوم و پتروشیمی مارون مقام سوم را کسب کرد

 

 

 

 

 

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۷۱۵
کد خبر : ۱۸,۸۵۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید