برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان برادر و خواهر شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور ۱۶۹ شرکت کننده در فرهنگسرای فردوسی برگزار بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان برادر و خواهر شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور ۱۶۹ شرکت کننده در فرهنگسرای فردوسی برگزار بندرماهشهر برگزار شد.

شرکت کنندگان در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق قرآن ، اذان ، حفظ عمومی و تخصصی ، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند و هیئت داوران این دوره از مسابقات متشکل از اساتید بین المللی، استانی و منطقه ای به ارزیابی اجرای شرکت کنندگان پرداختند.

پس از پایان رقابت یک روزه شرکت کنندگان، مراسم اختتامیه در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار و از نفرات برگزیده مسابقات تقدیر به عمل آمد.

 
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۵۵۹
کد خبر : ۱۸,۸۵۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید