با حضور معاون وزیر نفت؛

آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین برگزار شد+تصاویر

آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین برگزار شد+تصاویر
آیین افتتاحیه نهمین جشنواره اقوام ایران زمین با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امام جمعه شهرچمران و مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آیین افتتاحیه نهمین جشنواره اقوام ایران زمین با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امام جمعه شهرچمران و مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شد.

محسن آتش زمزم در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و بازدیدکنندگان، جشنواره اقوام را شاخص ترین برنامه ی فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی در طول سال دانست و اظهار کرد: مهمترین ماموریت شرکت عملیات غیرصنعتی جلب رضایت مشتریان، کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی در زمینه های خدماتی و فرهنگی است و به همین دلیل در طول سال برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف جامعه تدارک دیده می شود که این جشنواره اقوام شاخص ترین برنامه فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به حضور پررنگ خانواده ها برای برپایی جشنواره اقوام اظهار کرد: نقطه عطف این جشنواره مشارکت خانواده ها در برگزاری آن است به نحوی که کارکنان شرکت های پتروشیمی و خانواده های محترم آن ها خود را صاحب برنامه می دانند و تلاش می کنند آداب، رسوم و ویژگی های منحصر به فرد منطقه ای که به آن تعلق دارند را به نمایش بگذارند.

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت که مهمان ویژه این برنامه بود نیز اتحاد اقوام را نقطه قوت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ایران از معدود کشورهایی است که اقوام مختلفی را با گویش ها، سنت ها و رسوم مختلف در خود جای داده و همین تنوع باعث صدچندان شدن جذابیت های کشورعزیزمان شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نمایش این زیبایی و اتحاد را اقدامی مهم و ستودنی خواند و گفت: برگزاری برنامه هایی مثل این جشنواره که اقوام مختلف را در کنار هم جمع می کند و نمایشگاهی از زیبایی را به معرض نمایش می گذارد بسیار حائز اهمیت است و باید  از شرکت های پتروشیمی این منطقه که حمایت های لازم را انجام داده اند و شرکت عملیات غیرصنعتی که اجرای برنامه را برعهده داشته قدردانی کنیم.

گفتنی است که جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین توسط امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه از 2 اسفند اغاز شده وتا 11 اسفندماه نیز در شهرک بعثت ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 
۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۲۱
تعداد بازدید : ۴۸۱
کد خبر : ۱۸,۸۵۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید