با تامین هزینه از سوی 8 شرکت پتروشیمی؛

آیین اهدا 10 هزار بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندرماهشهر برگزار شد+تصاویر

آیین اهدا 10 هزار بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندرماهشهر برگزار شد+تصاویر
فرماندار شهرستان بندرماهشهر، امام جمعه شهر چمران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این مراسم حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی آیین اهدا 10هزار بسته کمک معیشتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره)، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان با حضور فرماندار شهرستان بندرماهشهر، امام جمعه شهر چمران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

این بسته های معیشتی با تامین هزینه از سوی شرکت های پتروشیمی بندرامام، مارون، امیرکبیر، لاله، اروند، رازی، شهید تندگویان و فن آوران توسط شرکت عملیات غیرصنعتی تهیه و  به مجموعه های حمایتی تحویل داده شد.

بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر با تقدیر از شرکت هایی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشته اند اظهار کرد: شرایط اقتصادی باعث می شود بعضی خانواده ها دچار سختی های مضاعفی در امرار معاش خود باشند و به همین دلیل حمایت از خانواده های کم بضاعت  اهمیت دوچندانی پیدا می کند.

وی افزود: باید تقدیر ویژه ای کنیم از شرکت های پتروشیمی که در این مقاطع حساس پای کار هستند و به سهم خود تلاش می کنند گامی در جهت بهبود معیشت خانواده های کم بضاعت بردارند و شرکت عملیات غیرصنعتی که اجرا و راهبری این موضوعات را بر عهده می گیرد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز شرکت های پتروشیمی را متعهد به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جامعه پیرامونی دانست و گفت: در طول سال تلاش کردیم طی چند مرحله با کمک شرکت های پتروشیمی اقداماتی را در جهت کمک به معیشت خانواده های کم بضاعات انجام دهیم و معتقدیم این فعالیت ها می تواند بخشی از دغدغه های این عزیزان را در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان برطرف کند.

در پایان این مراسم نیز روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر و بندرامام خمینی و سازمان بهزیستی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای خانواده های تحت پوشش و پیگیری های فرماندار شهرستان جهت گسترده تر شدن این همیاری ها ، اعلام کردند که کمیته امداد امام خمینی(ره) معادل همین کمک های صورت گرفته را نیز به خانواده های تحت پوشش اهدا خواهد کرد.
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۴۶۰
کد خبر : ۱۸,۸۶۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید