مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد/سال 1402، سال شکوفایی اقدامات از پیش برنامه ریزی شده

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد/سال 1402، سال شکوفایی اقدامات از پیش برنامه ریزی شده

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با حضور اعضای مجمع و هیئت مدیره شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی که حاکی از تایید صورت های مالی منتهی به اسفند 1401بود قرائت گردید و در ادامه نیز گزارشی از اقدامات مهم صورت گرفته در سال گذشته و پیش بینی برنامه های سال 1402 از سوی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ارائه شد.

محسن آتش زمزم مهمترین اقدام در سال 1401 را آماده سازی بسترهای لازم جهت اجرای پروژه بزرگ پتروکارت دانست و اظهار کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی مسئولیت های ذاتی خود را طبق برنامه پیش می برد و در زمینه های مختلف از جمله مدیریت شهرک بعثت، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ، ارائه خدمات به مشتریان و نیز اجرای پروژه های عمرانی تلاش خود را به کار می گیرد تا کیفیتی در شان خانواده صنعت پتروشیمی ارائه شود.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات در سال 1401 آماده سازی زمینه های اجرای پروژه پتروکارت بوده که طبق نظرسنجی های صورت گرفته با وجود آنکه در ابتدای راه هستیم اما تاکنون تاثیر خوبی در جلب رضایت جامعه هدف داشته است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل طرح پتروکارت و توسعه حوزه ارائه خدمات به خانواده صنعت پتروشیمی در بخش های مختلف، سال 1402 تبدیل به سال شکوفایی طرح های از پیش برنامه ریزی شده و نقطه عطفی در تاریخ این شرکت شود.

در پایان این جلسه نیز رئیس مجمع ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، بر لزوم توجه به رضایتمندی کارکنان و خانواده های محترم آن ها در منطقه تاکید نمودند.

۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۷
تعداد بازدید : ۶۷۷
کد خبر : ۱۸,۸۷۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید