مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در آیین تقدیر از غرفه داران نهمین جشنواره اقوام ایران زمین:

مشارکت خانواده ها نقطه عطفی در برگزاری جشنواره اقوام است/امیدواریم در سال 1402 نیز با کمک شرکت های پتروشیمی شاهد برنامه های فرهنگی، هنری و مفرح برای خانواده صنعت پتروشیمی باشیم

مشارکت خانواده ها نقطه عطفی در برگزاری جشنواره اقوام است/امیدواریم در سال 1402 نیز با کمک شرکت های پتروشیمی شاهد برنامه های فرهنگی، هنری و مفرح برای خانواده صنعت پتروشیمی باشیم
آیین تقدیر از غرفه داران نهمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین با حضور مدیرعامل، تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و رئیس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آیین تقدیر از غرفه داران نهمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین با حضور مدیرعامل، تعدادی از اعضای هیئت رئیسه، همکاران امور فرهنگی و رئیس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر برگزار شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی جشنواره اقوام را درخشان ترین برنامه فرهنگی سال های اخیر دانست و اظهار کرد: بعد از آنکه شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری جشنواره اقوام را طی سال های گذشته نداد و بسیاری از برنامه های فرهنگی ما نیز تحت شعاع این بیماری قرار گرفت، منتظر بودیم که با آماده شدن شرایط شاهد برنامه های فرهنگی با حضور پرشور خانواده ها باشیم.

وی با اشاره به مشارکت خانواده ها در برگزاری جشنواره اقوام گفت: یکی از مهمترین دلایل در اجرای باکیفیت این جشنواره مشارک خانواده ها در برگزاری آن است که باعث شده قومیت های مختلف از جای جای ایران عزیزمان گرد هم بیایند و شاهد اجراهای بی نظیری در مدت زمان برگزاری آن باشیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این برنامه، ابراز امیدواری کرد که با همراهی شرکت های پتروشیمی منطقه در سال 1402 نیز شاهد برنامه های هنری، فرهنگی و مفرح برای خانواده ها باشیم.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۲۰۱
کد خبر : ۱۸,۸۷۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید