مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی؛

پتروکارت متعلق به خانواده‌هاست و خدمات آن ۱٣٥ هزار نفر از جامعه صنعت پتروشیمی را تحت پوشش دارد

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، پتروکارت را یک ابتکار برای همه‌ی اعضای خانواده صنعت پتروشیمی خواند و گفت اکنون بیش از یکصد و سی و پنج هزار نفر از اعضای خانواده پتروشیمی از خدمات پتروکارت بهره‌مند شده‌اند
پتروکارت متعلق به خانواده‌هاست و خدمات آن ۱٣٥ هزار نفر از جامعه صنعت پتروشیمی را تحت پوشش دارد
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، پتروکارت را یک ابتکار برای همه‌ی اعضای خانواده صنعت پتروشیمی خواند و گفت اکنون بیش از یکصد و سی و پنج هزار نفر از اعضای خانواده پتروشیمی از خدمات پتروکارت بهره‌مند شده‌اند
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی؛ محسن آتش‌زمزم با حضور در استودیو زنده «به قله نزدیکیم» گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست هفدهم به تشریح اقدامات این شرکت پرداخت.
 
در این گفتگوی زنده‌ی برخط، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، تولید در شرکت‌ها را متاثر از رضایت پرسنل و خانواده‌ها خواند و اظهار داشت: «قطع به یقین موضوع تولید متاثر از مولفه های متعددی است و رضایت پرسنل و خانواده‌هایشان می تواند از پارامتر های مهم باشد. در سال های گذشته تصمیم درستی گرفته شد و حوزه ارائه خدمات به خانواده ها در صنعت پتروشیمی از شرکت های تولیدی منفک شد و در دو منطقه ماهشهر و عسلویه به شرکت های عملیات غیر صنعتی واگذار شد.»
وی افزود: «شرکت عملیات صنعتی ماهشهر در همین راستا خدمات متعددی را به خانواده ها و همکاران عزیز صنعت پتروشیمی در حوزه های مختلف از جمله اسکان ، باشگاه ،برگزاری مراسمات و جشن ها ، ورزش ، فرهنگ ، پرواز و … در منطقه ماهشهر ارائه داده است 
 
محسن آتش‌زمزم در این گفتگوی زنده ادامه داد: «سلایق مختلف، توقعات و تفاوت ذائقه ها باعث می شود دربخش ارائه خدمات هرگز به رضایت مندی صددرصد نرسیم و برای اینکه به روز باشیم حتما باید اقدامات نوینی را انجام بدهیم، از جمله اینکه مرتبا به روز رسانی کنیم. قبلا بخشی از کارهای خدماتی از جمله رستوران ها و ورزش در امکانی محدود و به صورت فرمهاى دستی انجام می شد که با ابتکار شرکت عملیات غیر صنعتی و با همراهی شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس، اکنون همه این کارها متمرکز و بصورت الکترونیک و همسان سازی شده است.»
 
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی خاطر نشان کرد: «قبل از اینکه این پروژه را اجرا کنیم کلیه خدمات تنها در منطقه ماهشهر انجام میشد اما امروز در ۸ استان خدمات قابل ارائه است. قبلا تمام نیرو های مشمول از ۷ باشگاه اختصاصی استفاده می کردند، باشگاه اختصاصی و انحصار باعث کاهش کیفیت ، بروز بعضی از تخلفات و نارضایتی همکاران شده بود اما امروز آن ۷ رستوران به ۱۰۷ رستوران تبدیل شده است، قبلا ۲۰ موسسه فرهنگی برای آموزش خانواده ها قرار داشتند که امروز به ۷۰ مورد افزایش یافته است و باز هم دنبال افزایش و تنوع مراکز و خدمات هستیم .»
 
آتش زمزم تصریح کرد: «اقدام خوبی که در جهت افزایش رضایتمندی خانواده ها انجام شده است این است که قبلا فقط ۸۵۰۰ نفر از پرسنل و خانواده ها مشمول دریافت خدمات فرهنگی، ورزشی و رستورانی بودند که با همکاری همه شرکت ها اکنون کلیه شاغلین در صنعت پتروشیمی منجمله ارکان ثالث و … مشمول این خدمات شده‌اند و از ٨٥٠٠ مشمول ، امروز پتروکارت مشمول ٣٥٠٠٠ پرسنل که با اعضا خانواده ۱٣٥ هزار عضو خانواده پتروشیمی از ۳۷ شرکت مستقر در بندرماهشهر را تحت پوشش دارد. که لازم است به نمایندگی از مدیران محترم عامل شرکتها از حمایتهای مدیر محترم سرمایه انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در ایجاد و توسعه طرح پتروکارت همکاری و مساعدت داشتند، قدردانی نمایم.»
 
وی در ادامه عنوان کرد: «ما انحصار کار را از باشگاه اختصاصی به شهر واگذار کردیم و رونقی اقتصادی به شهر تزریق شد، اگر گردش مالی و سفره ای از این بابت در چند باشگاه اختصاصی وجود داشت به محیط پیرامونی و شهر واگذار شده است و امروز تمام باشگاه ها و مراکز فرهنگی و آموزشی و رستورا هایی که به درجه از استاندارد مد نظر ما را داشتند طرف قرارداد ما هستند .>>
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ادامه داد: « قطعا شروع هر کار جدیدی نواقصی دارد شاید این طرح نیز ایراداتی داشته باشد که حتما در مسیر رفع آن و اصلاحات آن هستیم. اگر هر مجموعه ای از مجموعه های طرف قرارداد تخلف کند یا همکاران از آن ناراضی باشند ما حتما با آن مجموعه برخورد و قطع ارتباط می کنیم. موضوع مهمی که در اینجا حائز اهمیت است این است که پتروکارت از آن خانواده ها است و صرفا بایستی در جهت خانواده و در حوزه آموزش ورزش و تفریح آنها هزینه گردد مانند بیمه ای است که متعلق به خانواده است و شخصی نمی تواند بگوید پول بیمه را به من بدهید من خودم آن را هزینه میکنم این خدمات فقط غیرنقدی و تنها در جهت سیاستهای حمایت از خانواده ها قابل استفاده است.»
وی در پایان تاکید کرد: « سیاست راهبردی صنعت پتروشیمی اسکان خانواده ها در خود منطقه و برخورداری حداکثری شاغلین و ساکنین مناطق عملیاتی است، برای همین ما اصل کار را در منطقه ماهشهر قرار داده ایم و بیشترین مراکز طرف قرارداد ابتدا در حوزه شهرستان بندر ماهشهر و در خوزستان است و با توجه به کلونی جمعیتی همکاران یا سفرهای پرسنل در دیگر استانها همچون تهران ، اصفهان ، مشهد ، گیلان ، شیراز قرارداد های نیز بسته شده است، در چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز قرارداد بسته ایم چون آنجا صنایع خودمان را داریم و از این جهت قابل توسعه است.»
۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۳,۳۶۴
کد خبر : ۱۸,۸۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید