برگزاری آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲هزار نفری بندرماهشهر

برگزاری آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲هزار نفری بندرماهشهر
محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز از تامین 70درصد اعتبار این پروژه توسط شرکت های پتروشیمی منطقه و ۳۰ درصد دیگر توسط وزارت ورزش خبر داد و بر طراحی یک مجموعه ورزشی زیبا و در شان مردم بندرماهشهر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه 12هزار نفری بندرماهشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نماینده بندرماهشهر در مجلس، رئیس اداره ورزش جوانان بندرماهشهر و گروه مشاور طراحی ورزشگاه به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد. حبیب آقاجری آغاز عملیات مشاوره ای و طراحی این استادیوم را حاصل پیگیری های چندسال اخیر دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت و تامین به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی ساخت آن به موقع انجام شود. محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز از تامین 70درصد اعتبار این پروژه توسط شرکت های پتروشیمی منطقه و ۳۰ درصد دیگر توسط وزارت ورزش خبر داد و بر طراحی یک مجموعه ورزشی زیبا و در شان مردم بندرماهشهر تاکید کرد.

بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با تقدیر از حمایت و توجه شرکت عملیات غیرصنعتی به فعالیت های ورزشی، به عقد قرارداد با تعداد زیادی از مجموعه های ورزشی استان خوزستان در قالب پتروکارت اشاره کرد و این اقدام را زمینه ساز رونق کسب و کار سرمایه گذاران در بخش ورزشی و ارتقاء سطح سلامت خانواده ها دانست گفتنی است که در حاشیه این برنامه از روند اجرای نورپردازی ورزشگاه شهدا بندرماهشهر نیز بازدید به عمل آمد.

۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۶۱۷
کد خبر : ۱۸,۸۸۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید