ارتقاء کیفیت خدمات ما در گرو مشارکت فکری روابط عمومی ها

ارتقاء کیفیت خدمات ما در گرو مشارکت فکری روابط عمومی ها
تشکیل شورای اطلاع رسانی و اتاق فکر شرکت عملیات غیر صنعتی با مشارکت مسئولین روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه مهمترین مصوبه جلسه هم اندیشی مجمع روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه بود.

تشکیل شورای اطلاع رسانی و اتاق فکر شرکت عملیات غیر صنعتی با مشارکت مسئولین روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه مهمترین مصوبه جلسه هم اندیشی مجمع روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، پنجاه و پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکتهای منطقه به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پس از استماع بحثهای کارشناسی و نقد و نظرهای مسئولین روابط عمومی در خصوص عملکرد شرکت خود، گفت: ارتقای کیفیت خدمات وعده ما به این جمع است. لکن وعده مجمع روابط عمومی‌های منطقه به ما این باشد که مغز افزار ما باشند.

عبدالرضا غلامی با پیشنهاد روابط عمومی مارون مبنی بر تشکیل شورای اطلاع رسانی و اتاق فکر شرکت عملیات غیر صنعتی جهت همفکری، اطلاع رسانی و تصمیم سازی جهت رفاه حال خانواده‌ها و کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات شهرک بعثت موافقت کرد و افزود: اگر مشارکت در مجموعه ای نباشد، موفقیت به حداقل تنزل خواهد کرد؛ ماهیت فعالیتهای شرکت عملیات با این حجم و گستردگی نیز به شکلی است که بدون مشارکت شما موفقیت و ارتقای خدمات پیش روی ما مشکل است.

وی از شرکتهای خارج از هلدینگ خلیج فارس دعوت کرد که به شکلی در خرید سهام شرکت عملیات غیر صنعتی سهیم شوند و گفت: سهیم شدن در فعالیتهای شرکت ما باعث می‌شود تا بتوانیم روندی را که برای خدمت رسانی کیفی در پیش گرفته ایم با قدرت دنبال کنیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با اشاره به منافع تمرکز گرایی در خدمات رسانی و لزوم توجه شرکتهای پتروشیمی به تولید، تاکید کرد: نبود شرکت عملیات غیر صنعتی به هیچ وجه به صلاح شرکتهای منطقه نیست چرا که پراکندگی در شیوه انجام خدمات به پرسنل و خانواده‌ها بالاخص در یک مجموعه‌ی مسکونی واحد، مسائل عدیده و مشکلات غامضی را برای آن بوجود می‌آورد.

در بخشی از این جلسه که با حضور اعضای هیات رئیسه شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار شد، رئیس روابط عمومی این شرکت گزارشی از آخرین عملکرد شرکت را به مجمع ارائه کرد.

براساس این گزارش که توسط مجید محتشم ارائه شد، شرکت عملیات غیر صنعتی در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی در بخشی از وظایف خود، اجرای مصوبات شورای راهبردی منطقه را بر عهده دارد که ساخت مسجد علی بن ابی طالب (ع) مجموعه هزار واحدی، احداث ایستگاه راه آهن ماهشهر، احداث استخر شهدای ماهشهر و ساخت ساختمان آتش نشانی شهرک بعثت از جمله این فعالیتهاست.

این شرکت که مدیریت شهرک بعثت را بر عهده دارد، سعی کرده با تشکیل جلسات مختلف در بهبود شرایط این شهرک گامهای متعددی بردارد. بهبود وضعیت فضای سبز، تنظیفات، نگهداری از معابر، حراست و سایرموضوعات مربوط به اداره این شهرک از مواردیست که مورد توجه است.

بخش دیگری از وظایف این شرکت که در گزارش روابط عمومی آن دسته بندی شده بود، اجرای برنامه‌های تقویم فرهنگی مصوب مجمع روابط عمومی شرکتهای منطقه است که شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی، جشنها، نمایشگاهها، سمینارهای علمی، مراسم مناسبتی و ... است.

عبدالرضا غلامی در 16 تیرماه سال جاری بعنوان مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی منصوب گردیده است .



۱۳ دی ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۹۶۲
کد خبر : ۳,۰۸۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید