هم پوشانی وظایف و اثرگذاری متقابل روابط عمومی ها با عملیات غیر صنعتی

هم پوشانی وظایف و اثرگذاری متقابل روابط عمومی ها با عملیات غیر صنعتی
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در جمع روسای روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه پتروشیمی گفت: اگر افکار عمومی، خواسته ها، انتقادات، نظرات و پیشنهادات، درون و برون سازمان شفاف، درست و با تحلیل مناسب به مدیران سازمان منتقل شوند، تصمیمات مدیریت کارا و اثرگذار خواهند شد و در این زمینه روابط عمومی ها نقش کلیدی دارند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در جمع روسای روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه پتروشیمی گفت: اگر افکار عمومی، خواسته ها، انتقادات، نظرات و پیشنهادات، درون و برون سازمان شفاف، درست و با تحلیل مناسب به مدیران سازمان منتقل شوند، تصمیمات مدیریت کارا و اثرگذار خواهند شد و در این زمینه روابط عمومی‌ها نقش کلیدی دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، در پنجاه و پنجمین جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر که به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار شده بود، مدیرعامل این شرکت در سخنانی، روابط عمومی‌ها را همکار این شرکت عنوان کرد.

عبدالرضا غلامی در این خصوص گفت: فعالیت روابط عمومی‌ها آنقدر با شرح وظایف شرکت عملیات غیر صنعتی تقارن دارد که از حیث ماموریت و عملکرد شاید نتوان تفکیکی بین آنها قائل شد و در واقع ماموریت‌های شرکت عملیات غیرصنعتی و روابط عمومی به شکلی است که کاملا بر هم اثرگذارند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی که در آستانه روز پتروشیمی سخن می‌گفت، اظهار امیدواری کرد روزی صنعت پتروشیمی کشور به سمت تولید دانش فنی و طراحی فرایندهای جدید حرکت کند تا ارزش آوری بیشتری برای کشور داشته باشد.

غلامی پس از بیان اهمیت توسعه بخش سخت افزاری صنعت پتروشیمی، روابط عمومی‌ها را رکن بی بدیل بخش نرم افزاری این فرایند دانست و گفت: از صدر اسلام تا کنون هر کسی بلند گوی تبلیغاتیش بهتر عمل کرده، برنده شده است و ما هم باید از تاریخ درس بگیریم و داشته‌های خود را با قدرت و تسلط بیشتری بگوییم تا بتوانیم در سطوح بین المللی و داخلی به اهداف خود برسیم.

وی یادآور شد: روابط عمومی، پل ارتباطی بین مخاطبان و ذینفعان با مراکز تصمیم گیری در هر سازمان است؛ اگر افکار عمومی، خواسته ها، انتقادات، نظرات و پیشنهادات، درون و برون سازمان شفاف، درست و با تحلیل مناسب به مدیران سازمان منتقل شوند، تصمیمات مدیریت کارا و اثرگذار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی روابط عمومی‌ها را به تقویت انجام فعالیتهای علمی در زمینه‌ی کار خود فراخواند و نیز ایشان را به مشارکت در فعالیتها و فرایندهای عملیات غیر صنعتی دعوت
کرد.

وی ضرورت مطالعه آینده وتحلیل نقاط قوت و ضعف را متذکر شده و افزود: هر کدام از ما باید در آینده‌ی حوزه‌های کاری خود مطالعه و پژوهش کنیم و سناریوهای محتمل را تدوین و برای شرایط گوناگون برنامه ریزی و کسب آمادگی نماییم.

عبدالرضا غلامی خبر داد: بخش مدیریت فرهنگی ما در شرکت عملیات غیر صنعتی مطالعه ای دانشگاهی در زمینه شناخت آسیبهای فرهنگی انجام داده و قصد داریم در گام بعدی سبک زندگی یک خانواده ایرانی-اسلامی را تدوین و ارائه کنیم؛ البته معتقدیم به این مقدار هم نباید بسنده کرد.

در پایان این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و ارتباطات متقابل بین این شرکت و روابط عمومی ها، تصمیم گرفته شد شورای اطلاع رسانی و اتاق فکر شرکت عملیات غیر صنعتی با حضور و مشارکت روابط عمومی شرکتهای منطقه تشکیل شود.

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۳۸۶
کد خبر : ۳,۰۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید