مشخص شدن چهار تیم برتر فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی ماهشهر

مشخص شدن چهار تیم برتر فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی ماهشهر
در پایان مرحله دوره ای مسابقات فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر، تیم های پترشیمی فجر، غدیر، رجال و عملیات غیر صنعتی به مرحله بعد صعود کردند.

در پایان مرحله دوره ای مسابقات فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر، تیم‌های پترشیمی فجر، غدیر، رجال و عملیات غیر صنعتی به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، در پایان بازیهای فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر ، پس از برگزاری 12 مسابقه، چهار تیم پتروشیمی فجر، غدیر، رجال و عملیات غیر صنعتی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

مجتبی شریفی، معاون امور ورزش این شرکت با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار بود و تیمهای شرکت کننده در رقابتی تنگاتنگ رقبای خود را پشت سر گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی تیمها با آمادگی خوبی وارد این رقابتها شده بودند به طوری که تا پایان بازیهای مرحله‌ی دوره ای، تیم‌های صعود کننده مشخص نبودند و بازیهای آخر برترینها را مشخص کرد.

شریفی در خصوص زمان مسابقات نیمه نهایی گفت: دوشنبه و سه شنبه همین هفته (13 و 14 دی ماه) با برگزاری بازیهای ضربدری در دوشنبه و بازیهای رده بندی و فینال در روز سه شنبه تکلیف تیم‌های برتر جام مشخص خواهد شد.

وی تشریح کرد: در بازیهای ضربدری تیم‌های غدیر و عملیات و تیم‌های فجر و رجال مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که برنده این بازیها بازی نهایی و بازنده آنها در رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقه رده بندی روز سه شنبه 14 بهمن ماه ساعت 18:30 و مسابقه فینال راس ساعت 17:30 در سالن سرپوشیده‌ی بعثت ناحیه صنعتی برگزار می‌شود.

در مرحله‌ی دوره ای این رقابتها، شرکتهای پتروشیمی شهید تندگویان، فارابی، غدیر و رجال در گروه الف و تیم‌های شرکتهای پتروشیمی فجر، بندرامام، عملیات غیر صنعتی و امیرکبیر در گروه ب با هم به رقابت پرداختند.

۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۸۵۴
کد خبر : ۳,۰۹۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید