تیم های برتر فوتسال مدیران ارشد شرکتهای منطقه ماهشهر مشخص شدند

تیم های برتر فوتسال مدیران ارشد شرکتهای منطقه ماهشهر مشخص شدند
در خانه ی آخر مسابقات فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر، تیم پتروشیمی غدیر با غلبه بر رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد و شرکت های پتروشیمی رجال و عملیات غیر صنعتی نیز مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

در خانه‌ی آخر مسابقات فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر، تیم پتروشیمی غدیر با غلبه بر رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد و شرکت‌های پتروشیمی رجال و عملیات غیر صنعتی نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، هشت تیم عملیات غیر صنعتی، پتروشیمی فجر، پتروشیمی شهیدتندگویان، پتروشیمی رجال، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی غدیر، پتروشیمی امیرکبیر و پتروشیمی فارابی از تاریخ 22 دی ماه به رقابت پرداختند.

این رقابتها در قالب دو گروه چهار تیمی در مرحله اول پیگیری شد که در پایان دور مقدماتی، تیمهای رجال و غدیر از گروه اول و فجر و عملیات غیر صنعتی از گروه دوم به مرحله نهایی راه یافتند.

در این مرحله طی دو بازی نیمه نهایی، تیم‌های غدیر و رجال به عنوان فینالیست مشخص شدند و عملیات غیر صنعتی و فجر نیز برای بازی رده بندی آماده شدند.

اما در بازیهای نهایی، تیم عملیات غیر صنعتی فجر را شکست داد و تیم غدیر با اقتدار بر رجال برتری یافت تا پرونده‌ی این بازیها بسته شود.

تصاویر این مسابقات را می‌توانید در بخش گزارشهای تصویری  ببینید.

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۴۹۲
کد خبر : ۴,۰۹۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید