بازدید 90 هزار نفری از پارک ارم در نوروز 94

بازدید 90 هزار نفری از پارک ارم در نوروز 94
بالغ بر 90 هزار نفر در نوروز امسال از پارک ارم صنایع پتروشیمی بازدید کردند.

بالغ بر 90 هزار نفر در نوروز امسال از پارک ارم صنایع پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، براساس آمار اعلام شده مدیریت این پارک، در ایام نوروز امسال، بیش از 90 هزار نفر از مجموعه پارک ارم استفاده کردند.

براساس این گزارش، پارک ارم با امکانات متنوع طبیعی، تفریحی و سرگرمی، امسال بیش از سالهای گذشته مورد استقبال مردم منطقه و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

سینمای روباز، دریاچه قایقرانی، مسیرهای ویژه پیاده روی، برج کبوتر، سالن بدنسازی، سالن بازی و سرگرمی، شهربازی کودکان، باغ پرندگان، باغ حیوانات، مبلمان تفریحی، و رستوران از جمله امکانات این مجموعه است و گونه های گیاهی متنوع کاشته شده در ترکیب با زیست بوم طبیعی و سرسبز حاشیه رودخانه جراحی، پارک ارم را به یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان ماهشهر تبدیل کرده است.

بنابراین گزارش، این تعداد بازدید کننده، از 29 اسفند 93 تا 13 فروردین 94 از این پارک بهره برداری نموده اند که تنها نزدیک به 20 هزار نفر آنها در روز طبیعت (13 فروردین) به این پارک مراجعه کرده اند.

پارک ارم، به عنوان بزرگترین فضای سبز منطقه در کنار رودخانه جراحی به مساحت 60 هکتار توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیریت می شود.

برای آشنایی بیشتر با این پارک می توانید اینجا کلیک کنید.

۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۹۵۲
کد خبر : ۴,۱۰۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید