جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن برای بانوان شاغل در شرکتهای پتروشیمی ماهشهر

جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن برای بانوان شاغل در شرکتهای پتروشیمی ماهشهر
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن گفت: توجه به ارزشهای واقعی انسانی که نمونه ی کامل آن در حضرت صدیقه طاهره (س) تجلی پیدا کرده است، تضمین کننده ایجاد شادی پایدار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر، مراسم جشنی با حضور مدیران و بانوان شاغل در شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون به عنوان میزبان این مراسم، در سخنانی ضمن خوش آمد گویی به بانوان حاضر در سالن، ضمن ارج نهادن به شادی درونی، پایدار و واقعی بشر، شادی های تصنعی و کاذب را مذموم شمرد و تمسخر افراد و اقوام را از آن جمله برشمرد کرد.

سیدرحیم شریف موسوی، ادامه داد: شادی پایدار درونی می تواند برای انسانها توفیق ، برکت و خیر را به همراه داشته باشد و امیدوارم این گونه مجالس بتواند به افزایش این نوع شادی کمک کند.

وی همچنین از ارزشهای نجات دهنده بشر به عنوان یک دغدغه مهم یاد کرد و رشد و پویایی جایگاه انسان را از کارکردهای اساسی این ارزشها دانست و گفت: یکی از آن ارزشها که به مناسبت آن گرد هم جمع شده ایم، قداست حضرت زهرا(س) است که پس از قرنها، هنوز زنده است و
جاوید خواهد ماند؛ این ارزش یگانه می تواند هر زن و یا مردی را به جایگاه طبیعی، الهی و صحیح خود برساند.

پس از سخنان مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون، آرمین سپهری هنرمند برجسته کشور در تقلید صدا وگروه موسیقی پاپ امید جهان به اجرای برنامه پرداختند و در پایان ، از بانوان نمونه شرکتهای پتروشیمی منطقه با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۳۶۱
کد خبر : ۵,۰۹۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید