کار و تلاش مولفه اصلی توسعه و قدرت نرم کشورهای دنیاست

کار و تلاش مولفه اصلی توسعه و قدرت نرم کشورهای دنیاست
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در جلسه ای که جهت تقدیر از کارکنان شاخص این شرکت برگزار شده بود، گفت: ما کارکنان شرکت عملیات غیر صنعتی، سعی می کنیم با عزم جدی، کیفیتها را بالا برده و به عنوان یک شرکت بزرگ خدماتی در سطح کشور، در نوع خود بهترین باشیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در جلسه ای که جهت تقدیر از کارکنان شاخص این شرکت برگزار شده بود، گفت: ما کارکنان شرکت عملیات غیر صنعتی، سعی می‌کنیم با عزم جدی، کیفیتها را بالا برده و به عنوان یک شرکت بزرگ خدماتی در سطح کشور، در نوع خود بهترین باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، جشن روز کارگر و مراسم تقدیر از کارکنان شاخص این شرکت در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوسی و با حضور رئیس اداره کار شهرستان بندرماهشهر، مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارگران این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در سخنانی، با تبریک مناسبتها و اعیاد مختلف ماه مبارک رجب و ماه اردیبهشت، به ویژه روز جهانی کارگر، پس از بیان مفصل جایگاه والای کارگر در مکتب اسلام و نقش کلیدی آنان در توسعه جوامع گفت: امروزه کار و تلاش به عنوان مولفه اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای دنیا محسوب می‌شود.

عبدالرضا غلامی، افزود: ما کارکنان و مسئولین شرکت عملیات غیر صنعتی با خود عهد کرده ایم که هیچ کدام از ما نسبت به هیچیک از مسئولیتهای شرکت، غریبه و بی تفاوت نباشیم و به عبارتی، تمامی کارکنان در مقابل همه‌ی کارها مسئولند.

وی با یادآوری مفهوم "چند پیشگی" در اوایل انقلاب اسلامی، و شناور بودن برخی کارکنان وزارتخانه‌ها و استفاده از نیروی کار آنها در هر جای مورد نیاز، تصریح کرد: استخدام اینگونه افراد از یک وزارتخانه‌ی واحد بود ولی به تبع نیاز، ممکن بود هر مدت در یکی از ادارات تابعه آن وزارتخانه
مورد استفاده قرار گیرد؛ لذا با الگوگیری از این مفهوم، در شرکت عملیات غیر صنعتی این مفهوم را در شکل جدید پیاده سازی می‌کنیم.

غلامی ضمن تشریح این فرایند، افزود: این روش کار در جامعه هم کاربردها و اثر بخشی فراوان دارد، لکن در یک بنگاه خصوصی تعریف آن مشخص‌تر و آثار آن پررنگ‌تر خواهد بود.

وی در ادامه به مفهوم جدیدی در دنیا به نام "قدرت نرم" اشاره کرد و خاطر نشان کرد: امروزه در دنیا هر کسی دانش و فن آوری بیشتری داشته باشد قدرتمند‌تر است و عزم و اتحادی که یک ملت برای توسعه‌ی روز افزون دارد از مولفه‌های مهم قدرت نرم است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما کارکنان شرکت عملیات غیر صنعتی، همانطور که با هم قرار گذاشته ایم، سعی می‌کنیم با عزم جدی، کیفیتها را بالا برده و به عنوان یک شرکت بزرگ خدماتی در سطح کشور، در نوع خود بهترین باشیم.

در پایان این مراسم به 32 نفر از کارگران شاخص شرکت عملیات غیر صنعتی لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۲۵۵
کد خبر : ۵,۱۰۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید