اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در نیمه شعبان

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در نیمه شعبان
به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان المبارک و سالروز میلاد امید منتظران، چندین برنامه فرهنگی توسط شرکت عملیات غیر صنعتی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، جشن بزرگ خانوادگی در میدان بسیج شهرک بعثت، جشنهای کوچک پس از نماز مغرب و عشا در مساجد، مسابقه کتابخوانی، اجرای تریبون آزاد برای اولین بار، برپایی ایستگاههای صلواتی و بسیاری موارد دیگر از مصوبات ستاد برگزاری نیمه شعبان بود.

این ستاد که ذیل کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیر صنعتی فعالیت می‌کند، این برنامه‌ها را تدارک دیده بود و به مناسبت سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) سعی داشت تنها بخشی از ارادت شیعیان را به ساحت این منجی آخرالزمان به نمایش گذارد.

از جمله این برنامه‌ها جشن بزرگ خانوادگی در میدان بسیج است که در شب میلاد (سه شنبه 12 خرداد) توسط هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

همچنین، ضمن استقرار ایستگاههای صلواتی در بعثت، قائم و 218 دستگاه و برگزاری مسابقه کتابخوانی، جشن میلاد در کلیه مساجد شهرک نیز در طول هفته جاری برپا خواهد بود.

این ستاد که از زیرمجموعه‌های امور فرهنگی شرکت عملیات غیر صنعتی محسوب می‌شود، جلسات هماهنگی خود را با حضور رابطین مساجد و فعالان فرهنگی شهرک بعثت در دفتر کانون
قرآن و انتظار شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار کرد.

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۲۰۲
کد خبر : ۵,۱۰۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید