40 دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت توسط شرکتهای پتروشیمی منطقه به شهرستان بندرماهشهر اهدا گردید.

40 دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت توسط شرکتهای پتروشیمی منطقه به شهرستان بندرماهشهر اهدا گردید.
طی مراسمی 20 دستگاه خودروی سواری و 20 دستگاه موتورسیکلت توسط شرکتهای پتروشیمی منطقه تحویل مراکز نظامی ، انتظامی ، فرهنگی و ورزشی شهرستان بندر ماهشهر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ،در سیزدهمین روز از تیرماه ، طی مراسمی که مسئولین ارشد شهرستان بندر ماهشهر و صنایع پتروشیمی ماهشهر حضور داشتند 20 دستگاه خودروی سواری و 20 دستگاه موتور سیکلت تحویل مراکز نظامی ، انتظامی ، فرهنگی و ورزشی شهرستان گردید.

در این مراسم که در ورزشگاه بعثت برگزار گردید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، رئیس اداره اطلاعات ، اعضای شورای شهر و مسئولین ارشدشرکتهای پتروشیمی منطقه حضور داشتند مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی بیان کرد : این تعداد خودرو و موتور سیکلت از محل کمکهای صنعت پتروشیمی به شهرستان و با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال خریداری و تجهیز گردیده است .

عبدالرضا غلامی افزود : این خودروها و موتور سیکلتها برای تامین مراکز نظامی ، انتظامی ، فرهنگی و ورزشی شهر خریداری شده که بحمدالله امروز شاهد تحویل آنان به این مراجع هستیم .

وی خاطر نشان کرد: این اقدام با تشخیص شورای سیاستگذاری راهبردی شهرستان و در راستای افزایش بیش از پیش امنیت در منطقه صورت گرفته است و با بیان اینکه صنعت خود را جدای از شهرستان نمی‌داند، خاطر نشان کرد : امیدواریم با این اقدام شاهد ارتقای بیش از پیش امنیت در شهرستان باشیم

در ادامه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت خوشبختانه دیدگاه و نگاه صنعت به شهرستان دستخوش تغییر و تحول شده و کمک‌های این بخش به شهرستان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی افزود: سال گذشته میزان کمک‌های صنعت به شهرستان از 30 میلیارد ریال به 120 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و امسال نیز  مبلغ 150 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است .

دکتر قمر بیان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که صنعت در کنار شهرستان است و برای توسعه و پیشرفت منطقه دوشادوش مدیریت شهرستان گام برمی‌دارد.

همچنین ایشان اظهار داشت: امروز نیز شاهد نمونه‌ای از همکاری و همراهی صنعت با مدیریت شهرستان هستیم، اقدامی که نقش بسزایی در ارتقای امنیت منطقه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز کمک‌های صنعت به شهرستان دارای اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی دقیق شده و بر همین اساس به زودی شاهد توسعه روزافزون این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: امید است با این همدلی و همراهی که بین مدیریت شهرستان و صنعت به وجود آمده مشکلات موجود مرتفع و شهرستان بندر ماهشهر به انچه که در خور شان آن است دست پیدا کند.

 

۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۴۶
کد خبر : ۵,۱۱۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید